• Het zit zo vannacht werd ik helemaal in paniek wakker, dat heb ik wel vaker dat ik niet meer weet waar ik het moet zoeken helemaal in de war ben, en dat moest iknatuurlijk net hebben wanneer ik mijn slaap nodig had, want ik had vandaag en scheikunde examen. Die ik hierdoor dus helemaal verkloot heb. Daarbij ben ik nog steeds in de war, ook al is het wel minder. MAar ik ben nu dus bang dat het examen en 1 wordt, en dat kan ik er niet bij gebruiken. En ik weet niet of het en optie is om daar mee naar mijn leraar te gaan, want ze kunnen wel uitzonderingen voor me blijven maken, maar op en gegeven moment stopt dat ook.

    En nu heb ik morgen en M&O examen, en nu ben ik bang dat het vannacht weer gebeurd, en ik straks weer morgen bij men examen zit en het niet lukt.

    WEet iemand iets waardoor ik het kan stoppen?

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Misschien heb je faalangst?
    Faalangst-training lijkt me dan het handigst.
    En als je echt niet weet wat het is, is het misschien een idee om ermee naar de dokter te gaan?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien heb je faalangst?
    Faalangst-training lijkt me dan het handigst.
    En als je echt niet weet wat het is, is het misschien een idee om ermee naar de dokter te gaan?

    Het is geen faalangst, in iedergeval heeft school er weinig mee te maken. Maarja,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Messias schreef:
    (...)
    Het is geen faalangst, in iedergeval heeft school er weinig mee te maken. Maarja,
    Misschien is een vertrouwenspersoon een idee? In ieder geval iemand aan wie je kunt vertellen waarom dit gebeurd? Dan kunnen ze er misschien in het vervolg rekening mee houden..


    Life is hard and then we die

    Je kunt erover praten. And as we speak about that sleeping, een halfuur voordat je gaat slapen, niks eten of drinken. Niet meer achter de computer/tv. Het beste is gewoon even wat lezen. En een vertrouwenspersoon, faalangst training is ook handig, zoals eh, PUKKELxdING al zei. (:


    You move me ......... Kurt

    Ik zou het toch maar aan die leraar vertellen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hmm, ik weet niet. Ik heb ook een soort van slaapgebrek, hoe vroeg ik ook ga slapen. Misschien moet je een heel schattig en lief en niet eng boek lezen ofzo voordat je gaat slapen.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Of misschien, als je last blijft houden, naar de dokter of de psychiater ofzo?:$


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ik zou gewoon naar je leraar gaan en het hele verhaal uitleggen, grote kans dat die je dan begrijpt dat was bij mij in iedergeval wel altijd zo!
    Suc6! (:


    dream, dare, fly!

    Ik heb net een maatschappijleer examen verpest. :'[
    En ik sta al zo slecht. Ik wil echt niet blijven zitten! Succes met je m&o morgen in ieder geval. Ik heb morgen ook m&o maar is geen examen. Gelukig..
    xx

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 14:44 ]