• hjj...
    Vndaag ben ik erachter gekomen dat de jongen met wie ik 1.5 maand same was me al 2 weken bedriegt...
    Hoe ben ik erachter gekomen?
    Een vriendin vn my had my gevraagd of we deze morgen same nr sgool konde gaan en kzei ja... En toen kwam k daar aan en ik zag hem dus staan en ineens gaat er zo'n fugly wyf nr hem toe en begint hem te kusse en hy deed gewillig mee!!!Kben nu zo pissed dak nie eens kan huilen...
    Wat moet ik nu doen??

    [edit]Hem dumpen ja... Maar dat gaat moeilijk... Hij is niet bepaald 1 vn de liefste... T laatste meiske da hem dumpte werd enkele dagen later helemaal in elkaar geslage O.o door zijn 'vrienden'... en das t laatste wa k wil... En hy is ook degen die my uit myn slegte situatie weg heeft geholpe...:S

    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 17:05 ]

    Zeg het tegen hem.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    en dumpen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Confronteer hem ermee, zeg wat je er van vindt, luister naar zijn kant van het verhaal, en luister naar je hart. Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 13:12 ]


    Save me with your love tonight.

    Het meest effectieve he: dumpen.
    Zo een jongen verdient jou niet.


    Life is hard and then we die

    Dumpen inderdaad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.