• .. ik word aangenomen bij het bedrijf waar ik vandaag gesoliciteerd heb. Het is een luxe restaurant waar ik dan de eerste twee maanden van de vijf, ochtenddienst zou moeten draaien. Dat houd in dat ik om half 6 moet beginnen. Toen ik dat voor het eerst hoorde dacht ik echt 'What the hell, arme ik :'DD' Maarja ik denk eigenlijk wel dat ik het overleef. Maarja leuk is anders als je iedere dag om 4 uur op moet staan (krul)(nerd).

    Lang leve vervelende verplichte stages van school!


    Wie du mir, so ich dir.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 17:28 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2010 - 0:28 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Sta je dan om 4 uur al op? :') Hoelang ben je onderweg dan?
    Wat voor opleiding doe jij eigenlijk? (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Danku voor uw begrip Mevrouw de Best (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 17:28 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    VoxPopuli schreef:
    Sta je dan om 4 uur al op? :') Hoelang ben je onderweg dan?
    Wat voor opleiding doe jij eigenlijk? (nerd)
    Nou opstaan, douchen, aankleden, ontbijten en dan op de fiets -is kleine 20 minuten fietsen- en een kwartier voor aanvang aanwezig zijn omdat ik me nog moet omkleden enzo. Dan heb ik dat anderhalf uur wel nodig denk ik :\.

    Ik doe koksopleiding :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Nou opstaan, douchen, aankleden, ontbijten en dan op de fiets -is kleine 20 minuten fietsen- en een kwartier voor aanvang aanwezig zijn omdat ik me nog moet omkleden enzo. Dan heb ik dat anderhalf uur wel nodig denk ik :\.

    Ik doe koksopleiding :Y)

    Vet coel die opleiding! :9~
    Kan me niet voorstellen dat ik om half 6 's ochtends al zou staan te koken ._.
    Succes met opstaan alvast :Y) Moet ik nou hopen dat je wordt aangenomen of juist niet? :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    VoxPopuli schreef:
    (...)
    Vet coel die opleiding! :9~
    Kan me niet voorstellen dat ik om half 6 's ochtends al zou staan te koken ._.
    Succes met opstaan alvast :Y) Moet ik nou hopen dat je wordt aangenomen of juist niet? :')
    Jawel toch maar wel, anders heb ik geen stageplek en ben ik dus screwed. Het voordeel is dat ik nu dus wel de avonden vrij heb voor concerten *cheer*


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Jawel toch maar wel, anders heb ik geen stageplek en ben ik dus screwed. Het voordeel is dat ik nu dus wel de avonden vrij heb voor concerten *cheer*

    Oké dat is waar :9~
    - hoopt -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat is kut! Omg, ik zou dat niet aan kunnen hoor! ;DD


    -

    Ik zou dat echt niet kunnen, respect voor jou!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    omg dan kom je daar toch echt mega dood aan!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    En dan vind ik om 6 uur uit bed moeten voor school al erg :'D.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dear, ik sta om 25 voor 5 (in normale taal: 5 over half 5) op voor mijn werk - kranten bezorgen. Er zijn altijd mensen die het erger hebben. ;)


    History is not hatred.

    Ik zeur al als ik om half 7 mijn bed uit moet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Aahw(H)


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms