• Ik ben echt zo pissed he. Begint het zusje van een meisje (de vriendin van een vriend van mij) waar ik niet echt goed mee overheen kom tegen me te zagen. Dat kind is amper 11 -Ghaha, niet slecht bedoeld tegenover degene hier die 11 zijn ofzo- en via buddypoke op netlog gaat ze me slagen, stuurt ze zo allemaal berichten van "dom wijf" en "slet" en "ik maak je af" comm'on, zij is dus 11. Negeer ik haar gewoon, stuurt ze dan "ja, je durft niet antwoorden he, je bent bang van me", right.

    Ik ben dus pissed door een stom wijf dat zich vet kinderachtig gedraagt.


    Some people make the world special just by being in it

    omg, dat is idd zielig
    weet die zus van haar al dat ze telkens zulke domme berichtjes stuurt?(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik zou gewoon zeggen. 'Jij mij afmaken? Kind, in je dromen, je bent 11, haha.'
    Maar dat ben ik. en ik stuur altijd zulke dingen.
    En, ik zou ook pissed worden, als ik iemand zoals haar zou kennen. x3.


    Smiling but close to tears.

    Ga naar haar toe ofzo en als ze dan een grote mond heeft *kuch* slaag geven *kuch*.

    Nee, weet niet :'D Maar... vet kinderachtig van dat ding.


    I live for the applause, you will die for it.

    XLightAngelX schreef:
    omg, dat is idd zielig
    weet die zus van haar al dat ze telkens zulke domme berichtjes stuurt?(cat)

    Kheb 't haar net gestuurd. En die zus is echt vet achterbaks. Ze doet vet vriendelijk tegen mij, maar tegen die vriend zit ze me voordurent slecht te maken.


    Some people make the world special just by being in it

    Triest :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Crush schreef:
    Ik zou gewoon zeggen. 'Jij mij afmaken? Kind, in je dromen, je bent 11, haha.'
    Maar dat ben ik. en ik stuur altijd zulke dingen.
    En, ik zou ook pissed worden, als ik iemand zoals haar zou kennen. x3.

    Heb ik ook gezegd. En ook iets van "Meiske, ge zit nog half in de pampers, laat mij gewoon gerust" of blablabla. Stuurt ze terug dat ik kinderachtig ben > <


    Some people make the world special just by being in it

    blok haar =3

    Damn, dat is best wel zielig haha! :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.