• Man, ik ben er even tien minuten tussen door. Ik heb voor mezelf een ontspanningsavond gemaakt, pff.. Had ik eerder moeten doen. Ik kom net het bad uit, waar ik mezelf helemaal heb gescubt en een masker op heb gedaan en nu ben ik lekker zacht. Hmm..

    Nu ga ik zo nog van alles en nog wat ter ontspanning doen en een filmpie kijken..
    Wie doet dit ook wel eens?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Heeeel soms. Maar ik neem wel vaak een bad of lange, warme douche. lovethat.

    Ik heel zelden. En jij bent in een topicbui zeg o.o -niet slecht bedoeld-

    UNCOMMON schreef:
    Heeeel soms. Maar ik neem wel vaak een bad of lange, warme douche. lovethat.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nee, eigenlijk niet.

    Cacharel schreef:
    Nee, eigenlijk niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Nou, niet vaak. Ik douche meestal wel heel lang en ik doe wel eens een masker op, maar echt een ontspanningsavond niet echt, heb ik het te druk voor.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Bijna nooit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ikkuh:9~


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik doe dat best vaak:)


    Why don't you break my heart

    UNCOMMON schreef:
    Heeeel soms. Maar ik neem wel vaak een bad of lange, warme douche. lovethat.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Blondine schreef:
    Nou, niet vaak. Ik douche meestal wel heel lang en ik doe wel eens een masker op, maar echt een ontspanningsavond niet echt, heb ik het te druk voor.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Bijna elke avond, lol :'D.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'