• Ik ga zo mijn nepnagels opdoen, maar ik voreg me dus even af hoe lang blijven ze ongeveer zitten? -Mijne zijn van de H&M- Wie heeft ze ook? En gaat dingen doen met die nagels een beetje goed?

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Die van mij wilden er niet af gaan, dus ik heb ze zelf onder water er afgetrokken.

    Ik had ze bij de kruidvad gehaald, en nog een andere winkel speciaal voor nagels maar ben de naam vergeten : ']

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 16:50 ]


    You can run but not hide

    Eye schreef:
    Die van mij wilden er niet af gaan, dus ik heb ze zelf onder water er afgetrokken.

    Dus ze blijven redelijk lang zitten xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Dus ze blijven redelijk lang zitten xd


    Ja kennelijk dus :'D


    You can run but not hide

    ik weet het niet maar de mijne waren heel erg moeilijk om eraf te doen en je meot het wel er heeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig eraf halen anders vliegt je nagel dr af XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Verschild denk ik ook wel. want de mijne waren er na 2 dagen al af.


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Ik heb er ook eens gehad -van het kruidvat wel- maar ik kon er niet mee omgaan, ik kon zelfs mijn broek niet meer losdoen dat ik naar het toillet moest of mijn mobiel uit mijn broekzak nemen, echt vervelend ;D maar good luck ^^
    + Ze blijven wel goed zitten, want zelfs wanneer ik ze onder water er probeerden af te trekken deed het pijn en bleven ze gewoon zitten.

    Ik had een paar uit Duitsland, uit een winkel waar alles 1 euro is, en die nagels dus ook haha. En die bleven een week of twee zitten. Alleen het typt wel heel kut. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb dat nooit, dus ik kan je niet helpen :X

    Irgendwann schreef:
    Ik heb er ook eens gehad -van het kruidvat wel- maar ik kon er niet mee omgaan, ik kon zelfs mijn broek niet meer losdoen dat ik naar het toillet moest of mijn mobiel uit mijn broekzak nemen, echt vervelend ;D maar good luck ^^
    + Ze blijven wel goed zitten, want zelfs wanneer ik ze onder water er probeerden af te trekken deed het pijn en bleven ze gewoon zitten.


    Ja de mijne ook:'D haha, ik zat daar echt, aaauu.


    You can run but not hide

    Eloquent schreef:
    Ik had een paar uit Duitsland, uit een winkel waar alles 1 euro is, en die nagels dus ook haha. En die bleven een week of twee zitten. Alleen het typt wel heel kut. (':

    Ik had ze in de vakantie ook zegmaar, voor één euro en die bleven twee minuten zitten. (krul) Daarom heb ik nu duurdere gekocht xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn nagels hebben een hele mislukte vorm waar geen nepnagels op passen, dus ik zou het niet weten.


    sic itur ad astra

    UNCOMMON schreef:
    Ik heb dat nooit, dus ik kan je niet helpen :X

    Decoy schreef:
    (...)
    Ik had ze in de vakantie ook zegmaar, voor één euro en die bleven twee minuten zitten. (krul) Daarom heb ik nu duurdere gekocht xd

    Hahaha. Nou, dan zullen die vast wel beter zitten!(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?