• Het ergste wat ik ooit heb meegemaakt.

    Vorige woensdag had ik strafstudie wegens spijbelen. Ik heb nog nooit in mijn leven de tijd zo traag vooruit zien kruipen. Het eerste uur moest ik een brief van twee bladzijde schrijven waarvoor regels op school goed zijn en waarom ik het vertik om die te respecteren. Ik had een reden om te spijbelen dus mijn brief is dan ook hard. Ik hoop dat de directeur die leest. Tweede uur moest ik het regelement overschrijven i.v. m. afwezigheden. Mijn hand deed op dit punt al zo'n pijn. Het laaste uur moesten we werken voor school. Ik heb dit niet gedaan en het laatste uur gewoon geslapen. Gosh, ik heb zo'n haat aan strafstudies. Voor de strafstudie zei mijn papa zo; gewoon traag schrijven Britt, traag schrijven. ><

    Nog iemand met strafstudie ervaringen? :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Strafstudie is gewoon kindermishandeling. ô.o


    None but ourselves can free our minds.

    Bij ons heb je sinds het begin van het jaar strafklas. Maar daar heb ik gelukkig nog nooit heen gehoeven.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tjah, ik kan er weinig aan doen, het is tenslotte je eigen harde schuld. Je bent leerplichtig, en dan blijf je weg, tut tut, niet slim :P

    [ bericht aangepast op 15 jan 2010 - 21:40 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    smileforme schreef:
    Strafstudie is gewoon kindermishandeling. ô.o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ben lief he, Britt. Ik zal nooit strafstudie hebben :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Als wij spijbelen moeten we gewoon nakomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb nog nooit straf gehad. (A)

    Ik ben geen heilig boontje maar blijkbaar wel voor de lerarenxD


    Queen of Hell is my name

    Als dat het ergste is wat je ooit al hebt meegemaakt... :')

    Zaitsev schreef:
    Als wij spijbelen moeten we gewoon nakomen.

    Ik heb er nog geen enkele gehad. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nee, maar ik moest naar leerlingenbegeleiding en nu moet ik het goed maken met één of ander stom kind, dat kunnen ze op hun buik schrijven ja, ik ga echt geen sorry zeggen tegen dat mens.


    The soul needs autumn.

    Ik moest in de strafstudie 2blz schrijven over 'hoe streng mag een school zijn?' en ik had zelfs meer haha :Y)


    Happiness hit her like a train on a track