• Hebben jullie dat ook? Verschillende kanten? Ik dus wel, ik kan nergens mijzelf zijn. Mijn ouders dwingen me zowat 'fatsoenlijke kleren' aan te trekken, zoals iedereen erbij loopt dus. Maar dat wil ik niet, ik heb de kleren wel, maar trek ze alleen aan naar mijn opa en oma omdat die fel anti gothic/emo/alto zijn. Dus hun zien mij altijd als die Anouk. Ze hebben me nog nooit anders gezien, ik moet ze dan ook echt niet perongelijk tegen komen. Want dan moet ik zo snel mogelijk weg daar voordat ze me zien! Thuis kleed ik me een beetje zoals ik wil, maar ook niet zoals mezelf. Ik mag nooit wat bestellen op Attitude Holland of Lagre, mijn ouders willen niet dat ik er zo uit zie, terwijl ik me bij die stijl heel fijn voel. En dan hebben we mijn hockey nog, je snapt denk ik wel wat voor mensen erop hockey zitten, en al helemaal in mijn dorp. Als wij een uitje hebben moet ik het niet wagen om in een fel rode broek aan te komen of een vest met panterprint, want ze zullen me allemaal raar en stom aankijken. Nou heb ik daar nietzo veel probleem mee, maar mijn pa is coach. Dus ook hij dwingt me weer anders te kleden. Ik wordt er echt gek van! De enige plek waar ik mezelf kan zijn is hier op Quizlet.

    Ik wil me niet meer in 3 opsplitsen, het maakt me kapot.
    Bedankt voor het lezen van mijn verhaal.
    Sorry dat hij nogal lang is.


    -

    Ja, dat ken ik. Ik wil er best eens met je over praten? :3 [/pb]

    Krullerd schreef:
    Ja, dat ken ik. Ik wil er best eens met je over praten? :3 [/pb]

    Dankje, ik ga nu naar school maar dan pb ik wel even uit school <3


    -

    Dat heb ik ook, bij mij is het gewoon dat ik de kleren die ik leuk vind niet mag kopen. Omdat ze niet leuk zijn volgens mijn moeder. Ik heb hetzelfde als jou denk ik


    Queen of Hell is my name

    Een hele weetnschappelijke kant en een gevoelige kant.
    Bij andere ben ik vaak druk,maar eigenlijk ben ik rustig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Weten zij niet dat zij jou dwingen iemand anders te zijn? Praat erover. Anders komen ze er nooit achter. Zeg dat je je niet goed voelt zo & dat je wil dat ze je zien zoals je echt bent? Dat moet je toch wel raken als ouder? Dat je eigen dochter haarzelf niet kan zijn? Als die niet zo is weet ik niet wat voor ouders jij hebt ..
    :X

    Sterkte iig!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    doe me quiz

    Liefje, gewoon doen wat je zelf wil.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Praten helpt. Zeg dat je er ongelukkig van word.
    & anders doe je toch lekker wat je wil? =] ze moeten je maar accepteren zoals je bent.


    None but ourselves can free our minds.

    romyvhoorn14 schreef:
    doe me quiz

    Spammen (en offtopic gaan) is verboden. Zie forumregels onderaan de site :]


    No growth of the heart is ever a waste

    smileforme schreef:
    Praten helpt. Zeg dat je er ongelukkig van word.
    & anders doe je toch lekker wat je wil? =] ze moeten je maar accepteren zoals je bent.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hmm.. ik ken het ook. Maar dan innerlijk gezien. Ik snap niet dat je ouders jou niet laten ontplooien waar jij je goed bij voelt. Maar het is niet aan mij om daarover te oordelen. Je kan er eens goed over praten met je ouders. En als je je gewoon mag kleden zoals jij dat wil voel je je misschien wat meer op je gemak bij sport.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je ergens over wilt praten moet je maar komen hoor. Ikzelf heb dat niet, maar het lijkt mij echt kut en ik kan me voorstellen dat je zo niet echt wilt leven..

    Ik heb het ook een beetje wand eigenlijk wil ik gewoon een beetje aparte kleren maar dan gaan kinderen van mijn school/klas er rare dingen over zeggen das nogal irritant..
    Kan je er niet over gaan praten ofzo met je ouders :D
    Ik weet het eerlijk gezegt niet...


    ailoveejoee.

    Je weet dat ik er voor je ben <33

    Ik heb ook zeker verschillende kanten, maar dat ligt gewoon aan met wie ik omga op dat moment. Als ik met mijn bf omga ben ik de drukke, soms wat kinderlijke Nicol. Ga ik met mijn vrienden chillen, ben ik de praatgragige iet wat domme en impulsieve Nicol. maar wie ik ook ben, ik blijf wel Nicol.


    We can only learn to love by loving.

    Hierover heb ik het laatst gehad met mijn leraar Nederlands.
    En geloof me, dat heeft iedereen. Tegen een leraar moet je anders gedragen als tegen je ouders, tegen je coach anders dan tegen je leraren, en tegen je vriendinnen ook weer anders. Hierdoor raak je kwijt wie je nu echt bent. En daar is eigenlijk geen oplossing voor, behalve het accepteren.

    Nu voel ik me wijs _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.