• voor mijn nieuwe verhaal :

    Wanneer Kennedy en haar groep vriendinnen een weddenschap maken weet ze nog niet dat deze alles behalve makkelijk gaat worden. De weddenschap ; Wie verliest er als eerst haar maagdelijkheid? Kennedy of haar beste vriendin Milla? Wanneer ze hoort dat Milla haar oog op de knappe en jonge gymleraar Mr. Zimmerman heeft laten vallen, besluit ze dat ze iets beters moet hebben dan dat. En dan valt haar oog op de populairste jongen van school, [..]. Het duurt een tijdje voor ze echt contact krijgen maar al gauw merkt Kennedy dat hij heel anders is dan men denkt, hij is geen player of een eikel, hij is gevoelig en lief. Maar wie zal de weddenschap winnen ?
    Ja het is fanfic en ik weet nog niet over wie : Justin Bieber, Taylor Lautner of Tom Kaulitz ?
    Titel kiezen : http://www.quizlet.nl/polls/4192/welke-titel-voor-mijn-nieuwe-story/?mode=stemmen

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 18:04 ]


    We can only learn to love by loving.

    Losing my virginity
    Justin Bieber, dat is het realistischt

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 18:05 ]


    All was well.

    Tom Kaulitz :Y)


    -

    100 dollars for your virginity

    & alsjeblieft geen taylor, want het leek me net zo'n leuk verhaal :3 doe maar justin dan (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    100 dollars for your virginity,
    Tom Kaulitz of Taylor Lautner maar geen Justin Bieber.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Justin bieber. x'3
    & 100 dollars for your virginity.


    Smiling but close to tears.

    Dan maar Justin Bieber.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Crush schreef:
    Justin bieber. x'3
    & 100 dollars for your virginity.

    Indeed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.