• Vandaag moest een vriendin van mij het laatste moment van school naar het secretariaat,Maar ze was haar boekentas vergeten,Dus toen de bel ging ben ik met haar boeken tas naar beneden gegaan en haar daar op gewacht met 3 andere vriendinnen waarvan een de sportzak had(we hebben 3 gebouwen en het secretariaat was in een ander gebouw) en plots komt ze uit het gebouw waarwij uit komen en ze ziet mij en m'n andere vriendinnen en zegt: Oh my god ik was kei bang,ik dacht dat iemand die gepikt had enzo,Ik zeg dus: Sorry het was mijn bedoeling niet om je bang te maken gaat het??Nee roept ze en ze is gewoon kwaad naar huis gestapt.

    Wat moet ik doen??

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 16:28 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik snap het niet echt?


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Nou, vertel haar dat je haar gewoon wilde helpen en dat ze je eerder moet bedanken dan dat ze zich zo aanstelt, want als je die boekentas niet had meegenomen had ie misschien echt gestolen geweest.
    Lekkere vriendin zeg.


    Life is hard and then we die

    Ik vind dat ze nogal overreageerd. Morgen is ze het vast wel weer vergeten, en zo niet, gewoon vertellen dat je 'r wilde helpen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 16:30 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Niks. Je bedoelde het goed. Misschien nog eens vertellen in een mailtje of smsje dat je het echt goed bedoelde en of ze nog kwaad is. Als ze nog steeds kwaad is dan, laat je der maar in der eigen sop gaar koken. Die draait wel weer bij. je bedoelde het alleen maar goed en daar hoef je echt niet je excuses voor aan te bieden!! (krul):Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    het was gewoon lief van jullie bedoeld maar ik denk dat ze misschien zo reageerde omdat de directeur iets had gezegt en dat haar dat niet beviel en dat dan op jullie uitte?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Het uitpraten? Nee, geen idee. ;x


    Only losers can act the way you do

    NenaKerner schreef:
    Niks. Je bedoelde het goed. Misschien nog eens vertellen in een mailtje of smsje dat je het echt goed bedoelde en of ze nog kwaad is. Als ze nog steeds kwaad is dan, laat je der maar in der eigen sop gaar koken. Die draait wel weer bij. je bedoelde het alleen maar goed en daar hoef je echt niet je excuses voor aan te bieden!! (krul):Y)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Haar probleem.

    NenaKerner schreef:
    Niks. Je bedoelde het goed. Misschien nog eens vertellen in een mailtje of smsje dat je het echt goed bedoelde en of ze nog kwaad is. Als ze nog steeds kwaad is dan, laat je der maar in der eigen sop gaar koken. Die draait wel weer bij. je bedoelde het alleen maar goed en daar hoef je echt niet je excuses voor aan te bieden!! (krul):Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    GayGenootjes schreef:
    Ik snap het niet echt?


    Protège moi de mes désirs.

    Jij kon er ook niets aan doen. Ik zou gewoon even met haar praten dat het niet je bedoeling was om haar bang te maken.
    Ze draait vast wel weer bij (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.