Nou Tiffany zou het weekend bij mij blijven slapen. Dus zaterdag komen Roy, Glenn en Wesley bij ons chillen. Wes was eerst nog naar huis gegaan want hij was ook blijven slapen, hij moest zijn ritaline ophalen, blijkbaar heeft ie ook drugs meegenomen. Dus hij kwam terug en rond een uur of 5 toen Roy en Glenn weg moesten begon het te werken. Wesley zei dus dat Roy iets in ons drinken had gedaan toen we erachter kwamen dat er drugs inzat. Tiff en ik hebben boven emmers gehangen om alle zooi eruit te halen, we trilden van de kou terwijl het warm was, vielen weg de hele tijd en zo. En ik weet bijna niks meer van wat er gebeurd is. Dus iig, gisteren weer zo'n klote dag, nog steeds kotsen voor de drugs eruit te krijgen. Wes zei dat het GHB was. Toen ik gisteravond Glenn belde begon pas door te dringen dat het eigenlijk Wes was geweest, want wat had Roy eraan, hij heeft ons niet ziek zien worden, en had geen reden, maar ik had me alles laten aanpraten omdat ik toch zo stoned als de motherfucker was. Dus ik Roy bellen en excuses aanbieden dat is gelukkig allemaal goed. En vandaag op school hadden we nog nawerkingen van de GHB, wat btw ook raping drug word genoemd.
Ik en Tiff naar de EHBO niet meer in staat te kunnen lopen. EHBO erbij, ambulance erbij, alles oke, toen hebben ze onze ouders gebelt en zijn we naar huis gestuurd. We moesten naar de dokter, SOA-test laten doen en over twee weken moeten we een zwangerschapstest doen want we zijn hoogst waarschijnlijk verkracht. En nu noemt iedereen me op school crackhoer, junk en GHB bitch.
En we werden dus echt weggesleept, we waren helemaal out. Maar ik herinner me bijna niks van het weekend. Er is natuurlijk nog veel meer gebeurd ik herinner maar 1/10 van alles.
We'll still love each other, forever and always. <3