• jaa. ik heb écht te veel hw.
    ik heb morgen geen tijd om hw te maken, naja 1 uurtje ofzo, maar daar krijg ik het van ze langszalzeleven niet in af. Dus moet ik vanavond 4 vakken leren -volgens mij-
    en ik heb er zo geen zin meer in,
    en ik ken nu pas 1,5 vak -duits al helemaal en de andere ben ik op de helft-
    dan heb ik "geen weekend" meer de komende tijd. Naja, alleen 1 vrije dag, dus meestal een vrije zondag.
    Maar dat vrije veranderd snel in "veel hw maken zondag"
    ik ben moe, en ik kan zo moeilijk bijslapen, want dan verkloot ik al mijn pw's en S.O. en dat vind ik dus kut =3
    Dan moet ik nog meer dingen doen.
    en ik weet niet of ik dat allemaal ga halen hoor ;x
    en sorry voor mijn gezeur. Ik ben in een zeur bui =3

    wie heeft er nog meer wat te zeuren?
    drop hier maar je zeurverhalen. =3

    Dat is niet leuk. Ik hoop dat het je allemaal lukt. x

    Ik heb nog niet echt veel werk voor school. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik geef het op, kan me niet meer schelen dat ik buis, ik heb binnen 2 weken een rapport, en ik ga er zobizo van alles door zijn ^^


    Your Butt is Mine!

    Succes. x'3

    En ik heb geen zeurvehaal vandaag. :Y)


    Smiling but close to tears.

    Runway schreef:
    Dat is niet leuk. Ik hoop dat het je allemaal lukt. x

    Ik heb nog niet echt veel werk voor school. xd

    nee, ik baal echt als een stekker =x
    jij hebt geluk camilla =3

    Dat is kut D:

    Ik heb momenteel niet echt wat te zeuren eigenlijk. En voor zover ik weet heb ik ook geen huiswerk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb eigelijk continue werk, foto's enzo. Nouja ik ben elke dag pas om kwart voor 6 thuis dus dat gaat moeilijk in de winter. En dat klaagt de leerkracht dat ik niets doe, achja zijn probleem ;D Enja ik weet niet of het aan mij ligt ofzo maar ik lees meer dan ik leer en haal toch goeie punten dusja met die dingen heb ik niet zo een probleem. En als de leerkrachten ons 'teveel' toetsen willen geven op 1 dag, klaagt de hele klas. En de leerkrachten zijn dan weer zo sympatiek om de toets te verzetten ;D Dus buiten mijn 'dagelijkse' huiswerk, waar ik toch meestal m'n voeten aan veeg, no problems :Y)

    Nou veel succes :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Succes doos <3
    Mijn huiswerk valt wel mee, het is voor mijn niveau veel, maar dat komt omdat wij over twee weken die k*t tentamens hebben, daarna is het hw wel weer zoals het hoort -lees; 1 of 2 vakken per dag-. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Succes doos <3
    Mijn huiswerk valt wel mee, het is voor mijn niveau veel, maar dat komt omdat wij over twee weken die k*t tentamens hebben, daarna is het hw wel weer zoals het hoort -lees; 1 of 2 vakken per dag-. :'D

    jij ook succes poepie <3