• Ik ben zo al een tijdje bezig met het masterpiece van mijn 'schrijfcarrière' en nu ben ik klaar. Ik vind het zo gek, want ik werkte er zo graag aan. Ik heb net Einde getypt en dat voelt zó maf. Ik mis mijn verhaal al. =[
    Hebben jullie dat ook? ^^

    Ja, soms voel ik me niet alleen raar. Maar dan is het net of ik een stukje van mezelf kwijt ben. Gewoon omdat je er dan zo ontzettend lang aan hebt gewerkt en dan is het ineens.. klaar.. Dat is echt vet weird ja.

    Maar ik hoop dat je tevreden bent met je eindresultaat :Y)?!


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    Ja, soms voel ik me niet alleen raar. Maar dan is het net of ik een stukje van mezelf kwijt ben. Gewoon omdat je er dan zo ontzettend lang aan hebt gewerkt en dan is het ineens.. klaar.. Dat is echt vet weird ja.

    Maar ik hoop dat je tevreden bent met je eindresultaat :Y)?!

    Precies. Je hebt gewoon een stukje van jezelf in je verhaal gestoken, en je mist dat stukje. :')
    Maar ja, ik ben zeer tevreden met het resultaat. Al leken sommige dingen wel veel mooier in mijn hoofd. (:

    Maak een tweede boek zou ik zeggen?


    "Let them eat cake!"

    Ik heb nog nooit een verhaal echt afgemaakt :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    NenaKerner schreef:
    Ja, soms voel ik me niet alleen raar. Maar dan is het net of ik een stukje van mezelf kwijt ben. Gewoon omdat je er dan zo ontzettend lang aan hebt gewerkt en dan is het ineens.. klaar.. Dat is echt vet weird ja.

    Maar ik hoop dat je tevreden bent met je eindresultaat :Y)?!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Gaaf dat je het afhebt; echt ontzettend veel mensen beginnen ergens aan, maar maken het nooit af. Dat is echt zonde.
    Maar ik begrijp wel hoe het komt dat je dat voelt, das heel normaal haha.
    Is het trouwens echt een boek of gewoon een verhaal?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hoeveel topics heb jij gisteren geopend?
    Neen, ik heb dat nog niet gehad. Of misschien een keer een heel klein beetje.
    Maar schrijf opnieuw zo'n dingetje dan? :]

    Rosebeat schreef:
    Ik heb nog nooit een verhaal echt afgemaakt :x
    ik ook niet, ik haat eindes omdat ik geen afscheid van mijn verhalen kan nemen. ze zijn eenstuk van mezelf wat ik niet kwijt wil.


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben meer blij wanneer ik een verhaal af heb, want dat gebeurt dus bijna nooit.
    Ik heb er nog maar 2 afgewerkt.


    VIP - Very Important Penguin

    Nee, maar ik ken me wel inbeelden hoe het voelt.
    Maar je kan er toch nog altijd SA's van maken (A) ^^?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rosebeat schreef:
    Ik heb nog nooit een verhaal echt afgemaakt :x


    Only losers can act the way you do