• Onze school doet jaarlijks de Spomutocadaza (SPO), een show met allemaal mensen van school. Nu hebben ik en mijn beste vriendin ons dus opgegeven als crew...
    Zij mag samen met iemand anders artiesten omroepen en ik... Ik moet samen met een ontzettend irritant joch voor de camera zorgen (en ik ben dus ook niet technisch of zo...).
    En nu ben ik helemaal aan het lachen omdat ik nu helemaal gek word...
    Maar Amanda zei dat Tom wel aardig was als al die anderen er niet bij waren, dus ik ben echt aan het duimen.

    Dit moest ik echt even kwijt :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Oh,bij ons op school doen ze zo niet van die dingen,jawel eigenlijk wel,maar ik ga nooit kijken enzo.En ik hoop ook voor je dat die inderdaad wel aardig is.

    Bij ons op school doen ze dat niet. Maar het wordt vast wel leuk joh (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Bij ons op school doen ze dat niet. Maar het wordt vast wel leuk joh (:


    None but ourselves can free our minds.

    Ach, je weet hoe jongens kunnen zijn in het bijzijn van vrienden en andere jongens. Als je gewoon normaal tegen hem doet, zal hij vast en zeker gewoon aardig! Het zal wel gewoon leuk worden, maak je daar maar geen zorgen om :Y). En als het echt niet lukt tussen jullie twee, kun je altijd nog vragen of je een andere taak mag omdat je niet goed met hem samen kunt werken enzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik mag niet eens meedoen -_-


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    Ik mag niet eens meedoen -_-

    Ahw =[
    Ik werd vorig jaar ook geweigerd. Maar je moet toch komen kijken, want dat is altijd wel vet.

    @Kirsten
    Die jongen is gewoon van zichzelf nogal irritant, hij moet zich altijd bewijzen, zelfs als zijn vrienden er niet bij zijn.
    En een andere taak gaat waarschijnlijk niet eens lukken, want er waren sowieso meer aanmeldingen dat nogig waren.


    I may not always be perfect, but I'll always try.