• Net belde er één en ik pakte op met: 'Hallo met Emilie' De vrouw aan de lijn zei: 'Met wíe spreek ik?' 'Emilie' 'Ah, spreek ik niet met Ivon? Ahja, dan zal ik een verkeerd nummer hebben ingedowd' Haha :')

    Bleek dus dat die van de middag ook belde, maar toen pakte mijn moeder natuurlijk op. Die zei zo: 'Ivon? Ivon? Ivon!' Ghaha, :')

    Wie heeft dat ook al eens gehad, dat er een man/vrouw meerdere keren op een dag verkeerd belt voor eenzelfde persoon? :'D

    [ bericht aangepast op 7 jan 2010 - 20:36 ]


    Only losers can act the way you do

    jep :Y)

    Nou, ik iemand. Ik had het verkeerde nummer van Yannick, en toen belde ik zo; en toen werd er opgenomen en die zei: 'Ja wat bel jij, ik ken jou niet, wat moet je?' -praat op achtergrond- 'Je stalkt me, doe niet dan! Doe niet man!' Haha. We hadden namelijk al eerder gebeld, maar werd niet opgenomen. Ja, ik leek op een stalker. Nu heb ik wel Yannick's goede nummeros.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Er belde eens een Franstalige naar mijn gsm. oO


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nee, ik niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Ja ik :') en ik zat toen op school :') + het was/zo klonk hij/ een oude vent ;/

    Whipple schreef:
    jep :Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik,
    en ik vind dat altijd irritant.

    Ik, maar het waren wel telkens andere personen dat belde voor het zelfe bedrijfachtigiets.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik had het vandaag nog 2 keer op school.
    'Met Mieke van de apotheker in Zaandam. Meneer van der Boom, u kunt uw medicijnen ophalen.'
    Punt 1; ik ben niet mannelijk
    punt 2; mijn achternaam is niet van der Boom
    punt 3; ik hoef geen medicijnen
    en punt 4; ik woon niet in Zaandam
    Uur later kreeg ik iemand anders van dezelfde apotheker aan de telefoon :'D

    [ bericht aangepast op 7 jan 2010 - 20:50 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Runway schreef:
    Er belde eens een Franstalige naar mijn gsm. oO

    Bij mij ook!
    Begon die in het Frans een hele uitleg te doen dat ik het niet verstond, dus ik antwoord dat in het Frans. Begint ze heel bagger Nederlands te praten en vraagt ze achteraf of ik toch echt geen Frans kan. Ik zeg van ja, een beetje.. Begint ze wéér zo'n hele uitleg en heb ik het vlug afgedrukt. o.O


    Let the Night embrace you

    Ikzelf niet, maar mijn ma wel :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Ons nummer lijkt op dat van een tandarts <.<
    Dus bellen er soms mensen die een afspraak willen afzeggen of wijzigen xD


    Shut up, before I stab you with my chopsticks