• hohoi. Ik ga mijn haarverhaal vertellen.
    Eerst had ik het paars met zwart, toen had ik het zwart, toen weer me eigenkleur, toen weer zwart, toen licht rood, toen donkerrood, toen een tijdje me eigen kleur, toen zwart, toen zwart met rood[maar dat was verpest], en toen zwart, en toen zwart met paars en dat was ook mislukt dus toen deed ik het helemaal paars, doen had ik weer rood, en nu heb ik het weer zwart geverft. :'D
    zo.

    hohoi. Ik ga mijn haarverhaal vertellen.
    Eerst had ik het paars met zwart, toen had ik het zwart, toen weer me eigenkleur, toen weer zwart, toen licht rood, toen donkerrood, toen een tijdje me eigen kleur, toen zwart, toen zwart met rood[maar dat was verpest], en toen zwart, en toen zwart met paars en dat was ook mislukt dus toen deed ik het helemaal paars, doen had ik weer rood, en nu heb ik het weer zwart geverft. :'D
    zo.

    O_o lang verhaal over je haar x3


    We can only learn to love by loving.

    UBERHEET. ily <3

    Oooooh!


    I recycle my thoughts.

    Ik heb laats ook mn haar geverft
    Gewoon wat zwart erbij.


    I recycle my thoughts.

    OJA! EN IK HAD HET OOKEENS BLOND! MAAR DAT WAS LELIJK! Haha.

    Woow O__o'

    x3 myn verhaal is ;;

    eerst was het tot by myn kont [ong x3] en toen hebk afgeknipt tot myn sgouders.. toen in laagjes en later een sguine pony x3
    oef dus nie lang x3
    en is nie geverfd xl


    We can only learn to love by loving.

    I love black <3_________<3

    Naaajjsss,, cool dat je gewoon met paars haar rond gaat lopen (zou ik niet gauw doen)


    Why don't you break my heart

    Wauw.. een hele geschiedenis, ik wil mijn haar ook verven maar dat mag niet van me moeder _O_ (ik heb blond nu:@) Hoe krijg jij zoiets voor elkaar? :P

    OJA! EN IK HAD HET OOKEENS BLOND! MAAR DAT WAS LELIJK! Haha.


    lOall x3

    blond is altyd lelyk x3 hihi << shocking i'm blond O_o x3 srry mensjes die blond leuk vind x3


    We can only learn to love by loving.

    I love black <3_________<3


    Me too, dude(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wc.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Wauw.. een hele geschiedenis, ik wil mijn haar ook verven maar dat mag niet van me moeder _O_ (ik heb blond nu:@) Hoe krijg jij zoiets voor elkaar? :P
    Zeggen dat je anders vingerverf gaat gebruiken.

    Wc.


    dat was het eerste waar ik aan dacht, toen ik deze topic opende. `ik moet naar de wc´

    wat ben ik een nutteloze reactie schrijver..


    And all the girls in the front row scream your name.