• Ooit, in een heel erg ver verleden heb ik een topic gemaakt over dat ik met een probleem zat. Ik kon niet kiezen of ik mijn verhaal in het Engels moest schrijven of in het Nederlands. Daarom heb ik ze ik allebei de talen gedaan. En ik zou het lief vinden moesten jullie eens een kijkje nemen. Nu is het wel met twee 'bekende' personen, die hier eigenlijk niet zó bekend zijn. Je merkt eigenlijk amper dat ze famous zijn, en eigenlijk zitten ze er alleen in omdat ik ze van het irritante imago, dat ze bijna overal hebben, af te geraken.
    Maardus, het gaat eigenlijk over een meisje Melanie, wiens geest nog rondloopt op aarde. Ze ontmoet een jongen, Jack, die geen geest is, maar haar toch kan zien. En meer vertel ik niet.
    Het is dus met Jack Barakat & Alex Gaskarth van All Time Low.
    English; Ghosts we carry home.
    Nederlands; Zielen die we met ons meedragen.

    Awesome. :9~


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik ga hem lezen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gracias :D

    Allemaal lezen, hij is super mooi. (flower)


    hoi, jij bent leuk.

    Deel 2 staat ook online. 8)
    Nederlands
    Engels

    Deel 3 staat nu ook online. (:
    Nederlands
    Engels

    Hij is prachtig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    Hij is prachtig.

    Gracias.
    Zeg dat maar eens tegen mijn leerkracht Nederlands die mij een 11,5/20 gaf voor schrijven op mijn examen. Tsss ... tenzij je de Engelse leest. 8D

    Deel 4 staat online. (:
    Nederlands
    Engels