• Ik wil een nieuwe gsm kopen, maar ik weet niet welke. Weten jullie een goede die minder dan 200 euro kost?

    - Is de Samsung Star goed?
    - Is de LG GW300 goed + heeft hij een touchscreen?


    Only losers can act the way you do

    Ik heb zelf die gsm's niet. Maar als ik jou was zal ik geen LG kopen, want het zijn ongelooflijke rotdingen en ze gaan snel kapot. Met Samsung heb ik nog nooit problemen gehad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Samsung Star sms't werkelijk zò traag :|
    Ik heb er pas één keer mee gesms't en echt, nooit meer :|
    Hij is wel goed voor als je naar het buitenland gaat want hij heeft triband functie. :Y)


    everything you imagined, and more...

    ik zou ze beide niet kopen, (cat)
    maar ik weet niet, want ik heb ze beide niet. =3

    Rosebeat schreef:
    Ik heb zelf die gsm's niet. Maar als ik jou was zal ik geen LG kopen, want het zijn ongelooflijke rotdingen en ze gaan snel kapot. Met Samsung heb ik nog nooit problemen gehad.

    Ik heb, op één na, altijd LG gehad en er nooit problemen mee gehad :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik vind de Samsung Star goed 8D In het begin liep die twee keer vast, maar nu helemaal niet meer.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik heb zelf Samsung Star besteld, maar er zijn veel negatieve reacties over maarja xd
    en ik heb nog nooit LG gehad dus idonno, maar mijn zus heeft LG qwerty&touch en die bevalt haar goed(: -miss een tipxd-


    T O K I O H O T E L < 3

    Samsung star werkt goed. Althans, dat vind ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind de samsung star slecht maarja dat is mijn mening, hij smst niet echt snel, en hij loopt vaak vast.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Rosebeat schreef:
    Ik heb zelf die gsm's niet. Maar als ik jou was zal ik geen LG kopen, want het zijn ongelooflijke rotdingen en ze gaan snel kapot. Met Samsung heb ik nog nooit problemen gehad.


    Dat heb ik juist met Samsung :')
    Bij mij blijft mijn LG gewoon goed en nooit problemen mee alleen met mijn oude Samsung altijd problemen :/


    dream, dare, fly!

    Ik vindt Samsung heerlijk <3

    Cacharel schreef:
    Ik vindt Samsung heerlijk <3

    ik ook x;D

    Rosebeat schreef:
    Ik heb zelf die gsm's niet. Maar als ik jou was zal ik geen LG kopen, want het zijn ongelooflijke rotdingen en ze gaan snel kapot. Met Samsung heb ik nog nooit problemen gehad.

    Dat ligt eraan hoe je er zelf mee omgaat. Ik had de LG Shine en heb nu de LG Arena, met beide telefoons nog nooit problemen gehad.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    samsung star is echt kloooooote!
    En iedereen zegt over LG dat ze dik slechte kwaliteit hebben ofzo, maar ik heb nu 4 jaar LG telefoons en nog nooit problemen mee gehad [:
    Dus, ik kies voor de LG!


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Over LG hoor ik altijd slechte reacties, dus die zou ik zelf niet nemen.
    Mijn vader heeft een Samsung Star en daar heeft hij nooit problemen mee. (Ik trouwens ook niet, als ik daarmee ga smsen omdat mijn beltegoed weer eens op is.)
    Ik zou voor de Samsung gaan, dus. :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ikzelf heb de LG KS360, en ik heb er problemen mee, maar dat komt omdat ik hem vaak laat vallen enzo (A).
    En 2 vriendinnen van mij hebben de samsung star, en ze hebben er beide geen problemen mee.


    -