• Ja, want ik stond gisteren met mijn vader in de boekenwinkel omdat hij nog een tegoedbon had, en dus mocht ik een boek uitkiezen. In eerste instantie wou ik new moon kopen (ja, ik ben dol op het verhaal, de films zuigen ballen), maar er was alleen de filmeditie. En aangezien ze in de films allerlei scenes weglaten, vraag ik me af of de filmeditie zoveel verschilt met het origineel.
    Ik heb gewoon eclipse gekocht, ik weet tenslotte toch wel hoe het verhaal gaat, maar zou new moon ook willen hebben. Anders zit er een gat in mijn collectie. D8
    Help me uit de brand plz!


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Kzou het niet weten ik weet alleen van vrienden dat de originele volgens hen veel beter is. Want ja er zitten indeed wel verschillen in omdat het daar allemaal veel concreter wordt beschreven, meer details en ook wat meer gebeurtenissen omdat ze in de film veel delen weglaten en alles in grotere lijnen vertlln

    dus als ik jou was zou ik ofwel een ander boek zoeken, de winkel het origineel voor jou ltn bestlln, of internet afschuime voor 'n boek NewMoon ;-)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Het woordt zegt het toch al? Film editie.


    Some angels have no wings.

    dan toch maar bol.com? xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Die is hetzelfde hoor ;D ik heb de filmeditie van twilight, en die is ook hetzelfde als de gewone, het is gewoon een andere cover. :')

    Titel aangepast.


    I clicked my heels and wished for you.

    Zelfde als gewone, alleen andere cover.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.