• Okayy, ik ben een student, en ik heb een tijdelijk OV-chip ding. Nu hoor ik vandaag voor het eerst dat ik mijn echte OV-chip ergens op moet halen. Allemaal fakking onduidelijk, en de site waar op staat waar je het op moet halen werkt niet.
    Dat is dus echt typisch Nederland, we voeren iets eerst in en kijken dan pas of het wel werkt. Die kaarten zijn al 6x gekraakt en niemand snapt er iets van.

    Wie vind de OV-chipkaart nog meer onzinnig?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik =x

    Eigenlijk heb ik 'm ook nodig, maar ik hoef 'm niet haha. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    i agree with you

    *ook al heb ik m niet:X*


    Why don't you break my heart

    een wat?

    ik vind het super onhandig -.-'
    die strippenkaarten zijn veel makkelijker!


    I've got you to make me feel stronger.

    Een chip? Is dat niet zo'n kaartje dat je onder je vel krijgt? o.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pon schreef:
    Een chip? Is dat niet zo'n kaartje dat je onder je vel krijgt? o.o

    Haha nee, een OV-chip is een kaart waar je mee door de poortjes in de metro en trein enzo moet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind hem super chill.
    Ik moest mn ov inleveren maar nu kan ik alsnog gratis reizen xDDDDD
    Omdat ze hem niet kunnen deactiveren als ik hem niet inlever. -doet niet-

    Ik!
    Ik heb nu ook een tijdelijke OV chipkaart omdat mijne nog niet klaar is maar ik krijg hem gewoon thuisgestuurd als die klaar is! :/
    En hoe het allemaal gaat werken snap ik ook niet, want die OV chipkaart moet je toch opladen? Terwijl het eigenlijk gratis vervoer moet zijn... :/
    Ik snap er echt geen reet van


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    Ik!
    Ik heb nu ook een tijdelijke OV chipkaart omdat mijne nog niet klaar is maar ik krijg hem gewoon thuisgestuurd als die klaar is! :/