• Wij gingen dus een keer met onze klas naar zo'n cabaretvoorstelling, en die man was echt vet. Hij kon beatboxen, zingen, rappen, drummen, gitaar spelen,
    en zelfs drummem op een vaas?
    Geniaal gewoon.

    Entoen, ging hij dus iets vertellen over 'wil jij soms een ros voor je porum?'
    Dus ik ging helemaal stuk. x'3
    Toen zei hij inplaats van 'wil je een ros voor je porum?' zei hij; 'Je gaat over mijn grens, ik wil dat je me respecteerd, en me in mijn waarden laat.'
    oke heel droog dus, maar dat vond ik dus helemaal geniaal.
    En net, zei mijn vriendin dus tegen mij; 'Je gaat over mijn grens, ik wil dat je me respecteerd en me in mijn waarden laat.' Dus ik zijn 'Wil je soms een ros voor je porum?'

    Droogdus,
    maaroke.
    om dit topic zinvol te houden;
    Hebben jullie wel eens een grappige cabaretvoorstelling gezien, en waar ging het over? x'3


    Smiling but close to tears.

    Ja, die man was écht gewoon geniaal xDDD
    Ik ging ook helemaal stuk toen hij dat zei:P
    Enn, die man ging dus die zin '' Wil je soms een ros voor je porum?'' Overal bij gebruiken, terwijl hij niet wist wat het betekende xDD
    Geniaal gewoon. xDD


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Uhm, met school heb ik er wel eens een gezien. Het zo stom, die vent deed zo hard zijn best grappig te zijn. Daardoor was ie meer zielig dan grappig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja :9~ Twee. Eén over Yvonne, een oerlelijk mens die met een prins ging trouwen -maar dat was gewoon om haar kinda uit te lachen- maar die was echt grappig 8D
    En één over de puberteit waarin ze echt alles in het belachelijk trokken, maar het toch op de één of andere manier serieus bedoelt werd.

    Volgens mij was dat Najib - ik kan zn achternaam niet uitspreken ='D Hij is geniaal! Ik vindt Jeff Dunham geniaal, met al die poppen en Jochem en André van Duin ='D


    Brubl

    undercover schreef:
    Volgens mij was dat Najib - ik kan zn achternaam niet uitspreken ='D Hij is geniaal! Ik vindt Jeff Dunham geniaal, met al die poppen en Jochem en André van Duin ='D


    Najib Amhali, ofzo? x'3


    Smiling but close to tears.

    STARDUSTx schreef:
    (...)

    Najib Amhali, ofzo? x'3

    Jups ='D


    Brubl