• Rogue McHewitt lijkt op het 1e gezicht een heel normaal meisje zoals jij en ik. Alleen is Rogue alles behalve dat. Haar vader zit door haar vast in de gevangenis voor de moord van haar moeder, waar ze erg close mee was. Ze heeft tegen hem getuigd en hierdoor kwam ze terecht bij de getuigenbescherming, waardoor ze dankzij hun een nieuw leven onder de naam Whitney Carson zal gaan lijden. Alleen is haar nieuwe leven niet zo makkelijk als ze gedacht had. Achtervolgd door herinneringen, haar vader en de liefde probeert ze zich staande te houden als 'Whitney' een meisje die zij niet is.


    Origineel?
    Doen/Niet doen?
    Welke celeb?/geen celeb -ik dacht aan wel ;x ik heb zin in een fanfic-
    Titel?
    Rollen?

    edit : rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 17:59 ]


    We can only learn to love by loving.

    Origineel? Ja!
    Doen/Niet doen? Doeen :3.
    Welke celeb/geen celeb? Als je eentje wilt, Taylor Launter. Maar persoonlijk vind ik het leuker zonder.
    Titel? Shadows of my past keep finding my path? (Jaa, dat is een zinnetje van een liedje van Linkin Park xD).
    Rollen? Als je er nodig hebt (: .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Patato schreef:
    Origineel? Ja!
    Doen/Niet doen? Doeen :3.
    Welke celeb/geen celeb? Als je eentje wilt, Taylor Launter. Maar persoonlijk vind ik het leuker zonder.
    Titel? Shadows of my past keep finding my path? (Jaa, dat is een zinnetje van een liedje van Linkin Park xD).
    Rollen? Als je er nodig hebt (: .
    haha die titel kwam me al bekend voor en toen zag ik pas wat er achter stond :$ haha


    We can only learn to love by loving.

    Wow dat is een vet cool idee :O


    Life is hard and then we die

    Doen en ik wil een rol. Doe met justin bieber of tom kaulitz of taylor voor jezelf haha.


    when words fail, music speaks.

    PUKKELxDING schreef:
    Wow dat is een vet cool idee :O
    ^.^ thanks :3

    @Bo
    Jij wil altijd een rol of niet :3


    We can only learn to love by loving.

    Ik denk dat ik het een bieber of Lautner love story maak ;x


    We can only learn to love by loving.

    YEAH!

    Maar zo'n geniaal idee zou ik niet 'verneuken' door er beroemdheden in te gooien. But you're the creator :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    YEAH!

    Maar zo'n geniaal idee zou ik niet 'verneuken' door er beroemdheden in te gooien. But you're the creator :]
    ik krijg altijd last van een bepaald inspiloosheid als ik niet weet hoe ik er een personage in voor moet stellen en als ik beroemdheden gebruik heb ikdaar minder last van ;3
    maar ik moet er eerst nogff goed over nadenken over de personages


    We can only learn to love by loving.

    Haha nouen. dan wil ik bieber's vriendin zijn haha :3


    when words fail, music speaks.

    Enigma schreef:
    (...) ik krijg altijd last van een bepaald inspiloosheid als ik niet weet hoe ik er een personage in voor moet stellen en als ik beroemdheden gebruik heb ikdaar minder last van ;3
    maar ik moet er eerst nogff goed over nadenken over de personages
    Anders kan je toch vragen of mensen een karakter + uiterlijk voor je opstellen?


    Life is hard and then we die

    @Bo
    -slaat- stil jij :3

    @Annick
    Hmm ja kan wel :3 maar ik heb al een beetje een vaag idee waar ik zo aan ga beginnen denk ik.


    We can only learn to love by loving.

    Enigma schreef:
    @Bo
    -slaat- stil jij :3

    @Annick
    Hmm ja kan wel :3 maar ik heb al een beetje een vaag idee waar ik zo aan ga beginnen denk ik.
    Oke ;o Met celebrity?


    Life is hard and then we die

    Een meisje van mijn vroegere school heeft ook getuigd tegen haar vader, en dan moest ze elke woensdag bij hem op bezoek wat ze helemaal niet wou.


    everything you imagined, and more...

    Godfather schreef:
    Een meisje van mijn vroegere school heeft ook getuigd tegen haar vader, en dan moest ze elke woensdag bij hem op bezoek wat ze helemaal niet wou.
    Waarom moest ze bij hem op bezoek dan?


    Life is hard and then we die

    Enigma schreef:
    @Bo
    -slaat- stil jij :3

    Tsss me nog meer pijn geven he drol :W


    when words fail, music speaks.