• Kappen met ruzie het is toch allemaal mijn schuld echt jezus straks ben ik jullie allebei nog kwijt!(huil)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee, het is jou schuld niet. Ik irriteerde me sowieso wel aan haar, en dat weet je zelf ook wel.


    Ik heb moeite op dit moment om me in te houden.


    I recycle my thoughts.

    FALJLGJALJSLGJA

    Excuse, me!


    I recycle my thoughts.

    srry schat het is niet jouw schulp please nu krijg ik weer een schuld gevoel. ik moet er maar mee leren leven dat jij ook bevriend bent met haar,!! ook al ben ik jaloers, omdat nauw ja ik heb een speciale band met jouw het is anders dan anders en ik wil je niet kwijt ik was ja al eens kwijt en 1keer is genoeg,!!!


    *He's the one.

    ?

    Hetis echt jou schuld niet.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    srry schat het is niet jouw schulp please nu krijg ik weer een schuld gevoel. ik moet er maar mee leren leven dat jij ook bevriend bent met haar,!! ook al ben ik jaloers, omdat nauw ja ik heb een speciale band met jouw het is anders dan anders en ik wil je niet kwijt ik was ja al eens kwijt en 1keer is genoeg,!!!
    Dus dát is het? Jij bent jaloers omdat ik en Ivy bevriend zijn? En daarom ga je je irriteren aan mijn topics? Vooral die over Ivy gaan? Zielig hoor. =.=

    (...)Dus dát is het? Jij bent jaloers omdat ik en Ivy bevriend zijn? En daarom ga je je irriteren aan mijn topics? Vooral die over Ivy gaan? Zielig hoor. =.=


    Het zou niet zielig zijn als je wist hoe een band wij hadden,!!
    Wij hebben iets speciaals nu zal je denken hahah iets speciaals. Wel geloof me ik ben van haar beginnen houden op een speciaale manier, ik kan niet meer zonder haar en toen we ruzie hadden was ik er kapot van. Ja ik ben jaloers ben ik altijd al geweest niet alleen op jouw maar ook op al die andere die bevriend met haar zijn hier op Q. dus het licht niet alleen aan jouw. Ik ben niet zielig ik hou gewoon super veel van haar en daarom ben ik bang om haar te verliezen, ik heb haar al eens verloren en geen tweede keer,!! Ik heb nachten om haar gehuild toen, ze heeft me dingen vertelt die bijna niemand wist en ik leefde met haar mee, ik dacht dat alles mijn schuld was, ik voel met haar mee. Ze is niet zomaar iemand voor mij in die 5maanden dat ik haar ken is ze mijn beste vriendin gaan vervangen. Zelfs dat weet ze niet, ja Ivy Je hebt zelfs mijn Mijn beste vriendin aan de kant geduwt,!!!


    *He's the one.

    (...)

    Het zou niet zielig zijn als je wist hoe een band wij hadden,!!
    Wij hebben iets speciaals nu zal je denken hahah iets speciaals. Wel geloof me ik ben van haar beginnen houden op een speciaale manier, ik kan niet meer zonder haar en toen we ruzie hadden was ik er kapot van. Ja ik ben jaloers ben ik altijd al geweest niet alleen op jouw maar ook op al die andere die bevriend met haar zijn hier op Q. dus het licht niet alleen aan jouw. Ik ben niet zielig ik hou gewoon super veel van haar en daarom ben ik bang om haar te verliezen, ik heb haar al eens verloren en geen tweede keer,!! Ik heb nachten om haar gehuild toen, ze heeft me dingen vertelt die bijna niemand wist en ik leefde met haar mee, ik dacht dat alles mijn schuld was, ik voel met haar mee. Ze is niet zomaar iemand voor mij in die 5maanden dat ik haar ken is ze mijn beste vriendin gaan vervangen. Zelfs dat weet ze niet, ja Ivy Je hebt zelfs mijn Mijn beste vriendin aan de kant geduwt,!!!
    Sorry hoor, maar jullie vriendschap mag dan wel close zijn, maar ik ben niet zo'n naaibitch die vrienden afpakt. Maar ik zeg het eerlijk, ik heb ook een bf, Kim, maar ik zal haar alle vriendinnetjes van de wereld gunnen, zonder jaloers te worden. Ik zou juist heel blij voor haar zijn, maarja, jij bent anders... dat heb ik nu wel gemerk ja. En als je mijn topics irritant vind, klik dan gewoon niet op topics van mij, dan ben je klaar, en het is sowieso overdreven dat ik er 50 per dag maak, want er kwamen net ookal zo'n 8topics omhoog, die van vele dagen geleden waren.

    (...)Sorry hoor, maar jullie vriendschap mag dan wel close zijn, maar ik ben niet zo'n naaibitch die vrienden afpakt. Maar ik zeg het eerlijk, ik heb ook een bf, Kim, maar ik zal haar alle vriendinnetjes van de wereld gunnen, zonder jaloers te worden. Ik zou juist heel blij voor haar zijn, maarja, jij bent anders... dat heb ik nu wel gemerk ja. En als je mijn topics irritant vind, klik dan gewoon niet op topics van mij, dan ben je klaar, en het is sowieso overdreven dat ik er 50 per dag maak, want er kwamen net ookal zo'n 8topics omhoog, die van vele dagen geleden waren.


    weetje ik denk dat je het nooit zal begrijpen, maar ik ben nu eenmaal een jaloers typpe,!!! ik laat je gwn met rust en jij mij,!!


    *He's the one.

    (...)

    Het zou niet zielig zijn als je wist hoe een band wij hadden,!!
    Wij hebben iets speciaals nu zal je denken hahah iets speciaals. Wel geloof me ik ben van haar beginnen houden op een speciaale manier, ik kan niet meer zonder haar en toen we ruzie hadden was ik er kapot van. Ja ik ben jaloers ben ik altijd al geweest niet alleen op jouw maar ook op al die andere die bevriend met haar zijn hier op Q. dus het licht niet alleen aan jouw. Ik ben niet zielig ik hou gewoon super veel van haar en daarom ben ik bang om haar te verliezen, ik heb haar al eens verloren en geen tweede keer,!! Ik heb nachten om haar gehuild toen, ze heeft me dingen vertelt die bijna niemand wist en ik leefde met haar mee, ik dacht dat alles mijn schuld was, ik voel met haar mee. Ze is niet zomaar iemand voor mij in die 5maanden dat ik haar ken is ze mijn beste vriendin gaan vervangen. Zelfs dat weet ze niet, ja Ivy Je hebt zelfs mijn Mijn beste vriendin aan de kant geduwt,!!!

    Uh, schat wat moet ik hier van denken,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Uh, schat wat moet ik hier van denken,


    niets schat helemaal niets,!!


    *He's the one.