• Sommigen van jullie vinden dat er een soort van 'populariteitsclubje' ontstaat. Maar wat ik dan niet snap is dat als ik dan vraag 'Wie is er dan zo populair?' mensen gaan reageren met dat iedereen gelijk is en niemand populair is. Maar hoezo dan die rare club?

    Dit is naar aanleiding van het topic van Rose;
    1. Ik zoek geen ruzie
    2. Ik zoek geen aandacht

    Als je niet normaal kan reageren, zonder ruzie te zoeken, dan ga je maar ergens anders heen. Een mening geven mag je natuurlijk wel! (:


    All was well.

    Sommige mensen zijn heel er aanwezig op het forum(soms zelfs overdreven).Die bedoelt ze.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Club? Welke club? Sommige mensen zijn gewoon meer aanwezig op Quizlet, maar een 'populariteitsclubje'? Volgens mij is dat d'r niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    haha, je weet wat ik ervan vind. ;'3
    Wie anderen 'populair' vind is gewoon jaloers dat die mensen bekender zijn dan zij. ;'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat denk ik nou ook ;x


    All was well.

    Die is er niet, naar mijn weten. Maar sommigen mensen houden van hokjes proppen en dan krijg je dat als gevolgen. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Nid schreef:
    Club? Welke club? Sommige mensen zijn gewoon meer aanwezig op Quizlet, maar een 'populariteitsclubje'? Volgens mij is dat d'r niet.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    volgens mij zei ze dat omdat sommige mensen meer views hebben, maar dat komt natuurlijk ook omdat ze er al heel lang opzitten, ik vind dat clubje gewoon een hele dramareactie, ze overdrijfde gewoon wat denk ik.


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik heb geen idee. Er is toch niemand 'populair', er zijn wel mensen die bekender zijn dan andere, omdat ze actiever zijn op het topic. Maar niemand is 'populair', volgens mij. Dat is alleen maar hokjes proppen, zeggen dat er mensen tot de 'populaire groep' horen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat die mensen jaloers zijn die dat zeggen ;x

    + topicbui? ;D

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 17:36 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik denk dat ze populair verwisselen met 'bekend staand'. Sommige mensen zijn hier al heel lang en actief dus die kent iedereen. Naja kent, je snapt me wel ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wie is 'ze' eigenlijk?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nid schreef:
    Club? Welke club? Sommige mensen zijn gewoon meer aanwezig op Quizlet, maar een 'populariteitsclubje'? Volgens mij is dat d'r niet.


    Just a simple "I love you" (:

    Ik snap wel wat sommige mensen bedoelen eigenlijk met dat populariteitsclubje. Maar ik stoor me er niet aan, en het boeit me verder ook niet :'D Ik ben niet zo jaloers dat ik er per se bij wil horen ofzo (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    @ Emilie
    HOE WEET JE DAT? _O_


    All was well.

    Onderbroek schreef:
    Wie is 'ze' eigenlijk?

    Ik zei niet dat er een 'ze' was, dat zeiden anderen. Maar er was recent nog iemand die dat zei, Pon geloof ik.


    All was well.

    HAHAHA.
    - meer weet ik niet te zeggen ?


    Brubl