• Ja, ik heb weer lekker buikgriep. Olé, lekker vlak voor oudjaarsdag. Nouja, ik ken al iemand anders die heeft het ook. Dus ik vroeg me af, zal buikgriep heersen of is het gewoon toeval?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nee joh, het heerst, winter he ^^


    Life is hard and then we die

    Ik weet niet,ik ken niemand die het heeft dus ik dnek niet dat het echt heerst.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik ben oowk ziek.. maar tis neit egt buikgriep.. meer een normaal griepje


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ben weer beter(had misschien de m. griep)

    beterschap

    3 vriendinnen van me hebben ook buikgriep :')
    Ik gelukkig nog niet


    dream, dare, fly!

    Ik niet! :9~ En nee, dat is geen toeval, het is winter. (:


    Only losers can act the way you do

    151209 schreef:
    Ik niet! :9~ En nee, dat is geen toeval, het is winter. (:

    Wat heeft die winter er nu weer mee te maken,een buikgriep word veroorzaakt door een virus(of was het nu een bactereie?)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    (...)
    Wat heeft die winter er nu weer mee te maken,een buikgriep word veroorzaakt door een virus(of was het nu een bactereie?)
    In de winter komt buikgriep toch het meest voor? :3


    Only losers can act the way you do

    Zo stom. Ik dat de laatste weekend van de examens en de twee laatste dagen een verschrikkelijk verkoudheid. Leuk is anders >


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    mijn ganse familie, met mij der bij, heeft buikgriep :Y)

    Luctus schreef:
    (...)
    Wat heeft die winter er nu weer mee te maken,een buikgriep word veroorzaakt door een virus(of was het nu een bactereie?)


    In de winter is je immuunsysteem zwakker waardoor je minder bestand bent tegen het virus, daarom komt het in de winter meer voor (:


    You're a star in heaven.

    Bovicide schreef:
    (...)

    In de winter is je immuunsysteem zwakker waardoor je minder bestand bent tegen het virus, daarom komt het in de winter meer voor (:

    Hoe kan de winter daar nou weer voor zorgen,alleen omdat het koud is?
    Dan moeten ze in het noorden wel erg vaak ziek zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Laten we het er maar op houden dat het heerst. Wel klote, anders had ik vanavond een feest -_-


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Luctus schreef:
    (...)
    Hoe kan de winter daar nou weer voor zorgen,alleen omdat het koud is?
    Dan moeten ze in het noorden wel erg vaak ziek zijn.
    Dat is gewoon zo. Je moet de natuur nu ook weer niet tegen gaan spreken hé. :')


    Only losers can act the way you do

    Tjeez, ga even ruzie maken over ziek zijn. Kom op, komt er hier binnenkort oorlog?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.