• hey lieve mensjes (flower)

    Ik zit met een probleem, ofja probleem. Ik ben donderdag nacht wat ziek geweest, dat viel best wel mee. Ik heb vanaf donderdag nacht maar heel weinig gegeten, (wel een beetje gedronken) zelfs mijn grootte verslaving aan Pizza en Cola laat ik staan :(

    help¿? want meestal ben ik zo verslaaft aan eten!

    iemand Tips, en wat doen jullie er meestal aan?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 16:43 ]

    Dat kan wel, heb ik ook soms.

    Misschien doordat je ff ziek bent geweest?


    You can run but not hide

    Heb ik ook gehad. Nuja, wel tijdens de examens. Maar dat kwam volgens mij gewoon door de stress. Ik had niet eens door dat ik al 24 uur lang niet meer gegeten had, en ik had ook geen honger. En ik ben helemaal verslaafd aan chips, dus gaf mijn mama me dat, ik kreeg het ook niet binnen. Bij mij is mijn eetlust na de examens gewoon terug gekomen. x


    Some people make the world special just by being in it

    Je moet ook niet meteen beginnen aan heel zwaar en vet voedsel als je net ziek bent geweest. Het is beter als je het langzaam opbouwt met bijvoorbeeld wat crackers en sap en als dat goed valt kun je langzaam steeds zwaardere dingen gaan eten.


    I clicked my heels and wished for you.

    Begin met gewoon water en droge dingen, dan komt daarna meestal de drang naar zoetere/vettere dingen wel terug. (:


    007

    Had ik vanmorgen -vandaag- ook. Ik had zin in niets, zelfs niet in chocola -waar ik verslaafd aan ben- maar ik kon niets door mijn keel krijgen. Uiteindelijk heb ik vandaag dan toch al een boterham en een muslireep gegeten. Da's alles en normaal eet ik echt redelijk veel en eet ik ook graag.


    Happiness hit her like a train on a track

    Wisselen met mij?
    Nee sorry ik zou niet weten wat je daar aan kan doen. Jezelf dwingen om toch het nodige te eten?


    You're a star in heaven.