hallow,
vrolijk kerstfeest aan iedereen enzo (;
wel ja gisteren was het dus kerstfeest en men vriendje is de hele dag meegeweest naar mijn familie. voor de eerste keer. niu ja ik vond het nog tamelijk goed gaan , mijn ouders dachten er duidelijk anders over...
ik weet het mijn vriendje heeft een complex karakter en hij draagt heel wat littekens mee van zijn verleden (letterlijk en figuurlijk dan ) maar het is alleen zo'n schatje , en mijn ouders willen het niet eens zien :'(
en ja ik weet het zijn humor kan grof en cynisch zijn en mijn ouders zien alleen maar zijn slechte kanten. hij maakt graag grapjes over mij en hoe onhandig ik wel ben enzo , en ik vind dat niet erg , want hij meent dat helemaal niet. maar nu hebben mijn ouders me er gisteren op aangesproken dat hij nogal onrespectvol over komt en het lijkt alsof hij me altijd kwetst. dat hij me pijn doet en weet ik wat nog allemaal. maar dat is dus enkel omdat er gezelschap bij is! als we alleen zijn doet hij nooit , maar dan ook nooit zo! maar dan zeggen ze : ja selien , wij zien daar wel geen bewijzen van...
en nu kunnen mijn ouders hem niet meer uitstaan en zijn ze denk ik tegen mijn relatie met hem! ik weet echt niet wat ik moet beginnen : (
en dan had ik al dit tegen mijn vriendje ook gezegd en hij voelt zich natuurlijk verongelijkt en hij wou dat ze het ook rechtstreeks tegen hem hadden gezegd. en ja soms komt hij grof over , maar ik zweer het zo is hij helemaal niet. ik had zo medelijden met ons twee en ik voel me er al de hele dag rotslecht door : (
sorry , dat moest me effe van het hart. weet iemand wat ik moet doen ?
bedankt voor te lezen
x.
Read this upside down: 370HSSV 0773H