• Om achter mijn laptop zonder internet te zitten, want dan kan ik rustig schrijven. echt dan ben ik freaking gestoord dan typ ik aan een stuk zo door [ik heb in 2,5 dag 5 pagina's getypt+hertypt omdat ik het niet goed genoeg vond] en als ik op mijn gewone computer zit dan kan ik maar 200 woorden schrijven fzo op een dag en nu heb ik er al bijna 4.000 en dat vind ik leuk :3

    wie heeft daar nog meer ?


    We can only learn to love by loving.

    Dat heb ik juist helemaal niet. Als ik de reacties van mensen zie, dan krijg ik zin om te schrijven. En ik kan die reacties op dat moment moeilijk zien zonder internet =]


    Proud.

    Ik raak alleen maar gefrustreerd(?) als mijn internet het niet doet, haha. Maar ik schrijf op dit moment niet, misschien vandaar.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik heb geen laptop, maar als ik alleen maar word voor me heb, dan typ ik wel stevig door. Als ik andere dingen ook open heb staan, gaat het iets langzamer (: Maar ik schrijf sowieso elke dag meer als 3.000 woorden. ;x


    And now we're counting down to Phase Zero.

    IK!
    Mijn vader trekt mijn internet eruit als ik weer eens ruzie heb gemaakt met mijn broers, en dan kan ik gewoon zo belachelijk veel schrijven (cat)
    In tegenstelling tot nu --'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb dat ook :Y). Ik heb ook serieus een speciale schrijflaptop, voor vakanties/saaie dagen/lange reizen in de trein. Zodat ik daarop kan schrijven zonder dat ik op Quizlet, twitter, myspace, facebook, internet ga.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik :'D

    Irgendwann schreef:
    Ik :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat heb ik ook ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik heb dat ook. :3


    hoi, jij bent leuk.

    Dan gaan mijn vingers pijn doen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik :3
    Mijn internet lag er eens een maand af, damn wat heb ik toen veel geschreven.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik heb geen eigen laptop,dus kan er niet over meespreken.


    everybody needs a song.

    sacred schreef:
    Ik raak alleen maar gefrustreerd(?) als mijn internet het niet doet, haha. Maar ik schrijf op dit moment niet, misschien vandaar.


    your eyes are like stars in the night.

    sacred schreef:
    Ik raak alleen maar gefrustreerd(?) als mijn internet het niet doet, haha. Maar ik schrijf op dit moment niet, misschien vandaar.

    Het ligt eraan in wat voor een mood ik ben. Als ik écht heel veel zin heb om te schrijven heb ik ook alleen een word documentje aanstaan, en muziek natuurlijk, maar af en toe is het ook fijn om een klein beetje afleiding naast het schrijven te hebben. Te veel is dan ook weer niet goed.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.