• Weer een domme vraag maargoed (A)

    wie heeft er ook een schoenen verslaving?

    ik egt super! ik heb vet veel paar schoenen xD en me moeder wordt en soms gwn gek van dat ze altijd in de gang staan :P maar ze stopt nu met nieuwe voor me kopen omdat ik er genoeg heb!! :'( egt niet eerlijk! en zelf ben ik blut -_-'
    maar heeft iemand anders dat oowk?


    when words fail, music speaks.

    jaaa Ik Vet mega Superrrrr.Me hele kast Ligt er vol meeeee.Ik moetr weer nieuwe hebben dus dat wordt weer de schoenenwinkels plunderenxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    jaaa Ik Vet mega Superrrrr.Me hele kast Ligt er vol meeeee.Ik moetr weer nieuwe hebben dus dat wordt weer de schoenenwinkels plunderenxD

    xD als we langs een schoenewinkel lope móét ik er gwn in gaan xD whaha


    when words fail, music speaks.

    (...)
    xD als we langs een schoenewinkel lope móét ik er gwn in gaan xD whaha


    Ja ik Ook.me Ma had zelfs een keer een verbod op schoenen kopen gedaanxD ik was pissed jonge als ik in de stad liep en ik zag leuke schoenen


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Ja ik Ook.me Ma had zelfs een keer een verbod op schoenen kopen gedaanxD ik was pissed jonge als ik in de stad liep en ik zag leuke schoenen


    :P als ik een paar koewle sneakers zie zegt me moeder;; je heb al zoveel schoene gekrege!
    BleeH!


    when words fail, music speaks.

    schoenen zijn naaizz ! <33


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    IK!!!!!!!


    *He's the one.

    schoenen zijn naaizz ! <33

    :'D I love schoene <333 :D


    when words fail, music speaks.

    Bwaah,je kan me niet verslaafd noemen maar ik heb wel veel sneakers en eeh Ik heb zelfs pumps waar ik niet eens op kan lopen dus tjah:P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Bwaah,je kan me niet verslaafd noemen maar ik heb wel veel sneakers en eeh Ik heb zelfs pumps waar ik niet eens op kan lopen dus tjah:P


    whahah dat is pas lol.je koopt pumps waar je niet op kunt lopen whahahaxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    EVA
    HEEFT
    EEN
    SCHOENENTIK
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH (krul)
    Waarom denken jullie anders waarvoor ik een vakantiebaantje heb =$


    I recycle my thoughts.

    Bwaah,je kan me niet verslaafd noemen maar ik heb wel veel sneakers en eeh Ik heb zelfs pumps waar ik niet eens op kan lopen dus tjah:P

    whaha pumps? brr allus met hakke gaat meteen de container in bij mij! ik had eerst hakke maar heb ik nooit aan gehad xD en ze ware ook nog best duur (A) dus was me moeder nogal boos :'D maar lkkr slim van je dt je ze koopt als je er nie op kan lope! :D (hat ik ook maarjah ;))


    when words fail, music speaks.

    ik heb heeeel vee lsoorten schoenen in me kast x'D
    dus JA :'DD


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    whaha pumps? brr allus met hakke gaat meteen de container in bij mij! ik had eerst hakke maar heb ik nooit aan gehad xD en ze ware ook nog best duur (A) dus was me moeder nogal boos :'D maar lkkr slim van je dt je ze koopt als je er nie op kan lope! :D (hat ik ook maarjah ;))


    Tja ik heb 1 paar pumps en verder nike airmax en van die merk sportschoenenxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Tja ik heb 1 paar pumps en verder nike airmax en van die merk sportschoenenxD


    ik vin nike airmax's nie zow mooi... ik hb o'neill slippers all stars :'D le qoc of hoe je dat schrijft xD nog een paar slippers van vakantie sneakers weet nie meer hoe dat merk heet xD en dat voor 1 zomer want volgend jaar zijn ze weer te klein (A)


    when words fail, music speaks.

    (...)

    ik vin nike airmax's nie zow mooi... ik hb o'neill slippers all stars :'D le qoc of hoe je dat schrijft xD nog een paar slippers van vakantie sneakers weet nie meer hoe dat merk heet xD en dat voor 1 zomer want volgend jaar zijn ze weer te klein (A)


    whahaha mijn voeten groeien niet meer.ik heb maat 39xD

    Mrja Ik ga der Vandoor! ga lekker shoppe in amsterdamse poort Bye bye(K)


    Ice-cream Rockt more than you x3