• word iedereen blij van kerst? ;x ja echt iedereen die ik ken is helemaal gelukkig omdat het kerst is en ik ben harstikke chagrijnig, vooral omdat ik waarsgijnlijk de hele kerst alleen ben :x


    We can only learn to love by loving.

    Ik vindt kerst opzich wel gezellig, alleen was het nog gezelliger met mijn vader. Het zijn zware tijden, maar ik moet gewoon even doorbijten - sorry ik moest 't eventjes kwijt :x


    Brubl

    Kerst vind ik leuk, kerst met mijn gezin haat ik.


    All was well.

    Ik haat het.
    Je mag het wel bij mij vieren.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 19:32 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    aaaaah, dat is niet leuk =[
    je mag wel bij mij komen :Y)
    ahha :'DD

    Ik vind het wel leuk,omdat er dan een andere sfeer is,vraag me niet waarom,maar ik vind dat.
    Aan de andere kant ook niet omdat er vanalles in 1 maand is gebeurt waardoor het kerstfeestje dus niet doorgaat.

    Aan de ene kant vind ik het leuk, aan de andere kant niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik haat het om mij dood te vervelen op die feesten, het is er altijd vreselijk saai. >.>


    Let the Night embrace you

    Ik vind het leuk, morgen komt dr familie van Turkije en Griekenland. Ja, mijn familie heeft aan Nederland niet genoeg.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het wel leuk, omdat ik dan altijd films kijk met mijn moeder en broertje. En mijn vader kookt dan zo uitgebreid, en dat is lekker. En ik krijg cadeau's :9~

    undercover schreef:
    Ik vindt kerst opzich wel gezellig, alleen was het nog gezelliger met mijn vader. Het zijn zware tijden, maar ik moet gewoon even doorbijten - sorry ik moest 't eventjes kwijt :x


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Leer mij kennen en dan ken je iemand dat niet blij wordt van kerst. :3
    Nee, serieus, ik vind kerst enzo gewoon het zelfde als andere dagen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rosebeat schreef:
    Aan de ene kant vind ik het leuk, aan de andere kant niet.


    Smiling but close to tears.

    Ik vind het zo gezellig en de sfeer is leuk :3
    +ik zit op zo'n site met Amerikanen en ik krijg van hun een kerstgevoel omdat ze het er de hele tijd over hebben 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik vier nooit kerst, dus i dunno know


    You can run but not hide

    Ik heb helemaal niet met kinderen afgesproken maar ik ben blij dat ik tenminste met mijn vader, moeder en hond ben. Ik ging met hun naar de stad etc. Het is alsof jullie niet blij zijn om Kerst met je ouders te vieren? ;x


    I live for the applause, you will die for it.