• NOT! --'

    Ik heb de laatste paar weken alleen maar ruzie met me ouders en hun ook met elkaar!
    Me vader zit alleen maar te schelden en zich af te reageren op ons en dan vooral op mij!

    Mijn moeder heeft sinds dit jaar diabetes en dat schijnt ze al wel langer te hebben dan een jaar maar nu zijn ze erachter gekomen en ineens draait alles om haar, oké ergens begrijpelijk enzo en ik vind het best erg voor haar maar met ALLES wat ik zeg, doe of wil moet ik van hun er rekening mee houden, like... wtf?

    Toen ik gewoon moe was een paar weken geleden en daarom stil stonden hun constant te dreigen dat ik moest zeggen wat er is en zo niet dan werden ze nog bozer dus ik zeggen dat ik alleen maar moe was want dat was ook zo en toen hebben we echt elke dag opnieuw ruzie gehad en elke ochtend negeerden ze me voordat ik naar school ging en 1 keer was ik 's middags op school op hyves en toen begon me vader op hyves tegen me te praten of ik al vrolijk was zo niet dan hoefden ze me niet thuis te zien want ik zou weer alles verkeerd doen hier thuis en niks goeds en ik moet rekening houden met me mam...

    Dat doe ik ook heus wel maar waarom houden hun geen rekening met mij dan?

    Me vader werkt veelste veel die zie ik door de weeks soms nog geeneens een uur per dag!
    En als ik hem zie is die altijd zat van het werk en zit die alleen maar te zeiken op mij!

    Ik ben het hier zo spuugzat ik merk aan mezelf dat ik het hier zo hard niet meer trek!
    Ik kan slecht tegen ruzies maar de laatste tijd ben ik zo enorm agressief en aanvallend geworden door al die ruzies en gescheld wat ik op me krijg serieus soms heb ik mezelf niet meer onder controle en weet ik niet meer wat ik doe...

    Nu ben ik weer enorm boos naar boven gegaan ik had me vader wel een klap kunnen verkopen maar zo ver heb ik me nog net kunnen inhouden, hij stond te schreeuwen en te schelden tegen me en alles wat we deze vakantie zouden doen zegt hij ineens af om de domste dingen en ook nog eens allemaal op het laatste moment zodat ik niks anders kan gaan doen!

    Ik ben het zo spuugzat het liefst was ik uit huis gegaan maar daar heb ik het geld nog niet voor...

    Ik jank alleen maar de laatste paar dagen hier om...

    Echt als dit zo door gaat dan kunnen ze de kerst wel doormaken zonder mij dan loop ik wel weg! :/

    Edit:
    Mijn vader kwam net helemaal woest de kamer ingestormt en maar schreeuwen en schelden en mij maar overal de schuld van geven en de indruk dat ik alles fout doe. En daarna zit hij zielig te doen en is zoooow moe en blablabla en toen zei ik dattie dan maar minder moest werken en meer thuis moest zijn want ik zie hem toch nooit en toen werd die zoo boos... Serieus ik zit hier zo hard te janken en ik heb net besloten dat ik zowiezo vandaag of morgen weg ben!
    Ik heb er geen zin meer in!

    Danku voor het lezen van mijn gezeik, ik ben enorm pissed, gefrustreert en weet ik veel wat allemaal ik moest het gewoon ff kwijt...

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 18:42 ]


    dream, dare, fly!

    sterkte meis<3

    uwaah echt kut :O

    sorry ik kan niet zoveel sterkte dan alleen heel veel Sterkte (flower)


    I solemny swear i am up to no good

    Edit:
    Mijn vader kwam net helemaal woest de kamer ingestormt en maar schreeuwen en schelden en mij maar overal de schuld van geven en de indruk dat ik alles fout doe. En daarna zit hij zielig te doen en is zoooow moe en blablabla en toen zei ik dattie dan maar minder moest werken en meer thuis moest zijn want ik zie hem toch nooit en toen werd die zoo boos... Serieus ik zit hier zo hard te janken en ik heb net besloten dat ik zowiezo vandaag of morgen weg ben!
    Ik heb er geen zin meer in!


    dream, dare, fly!

    Wow, stertke<3
    Bij de meeste mensen zou ik zegeen dat weglopen niet het beste is maar, misschien is dat wel beter voor je, als je gewoon een tijdje weggaat, bel je beste vriendin op ofzo?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik zou ook weggaan, als ik jou was.


    None but ourselves can free our minds.

    smileforme schreef:
    Ik zou ook weggaan, als ik jou was.

    Sterkte,en misschien kun je naar een vriendin?

    ah arm kind,
    ik weet hoe het is om super vaak ruzie te hebben.
    ik heb dat de laatste tijd ook..
    echt kut..=3
    maaar.. je moet echt gewoon een keer met een van ze gaan praten, dat helpt. [/heeft dat zelf ook gedaan =3]
    of schrijf een brief iets achtigs, waarin je verteld wat je denkt.
    misschien gaat het dan beter.
    ik hoop voor jou van wel! <3

    Ik zou gewoon één keer proberen een fatsoenlijk gesprek met ze aan te gaan. En dan zodra ze beginnen te schreeuwen heel rustig blijven.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Ik zou gewoon één keer proberen een fatsoenlijk gesprek met ze aan te gaan. En dan zodra ze beginnen te schreeuwen heel rustig blijven.


    Dat heb ik al heel vaak geprobeerd en me pap luisterd nooit en me mam word meteen pissed en gaat schreeuwen...
    Serieus het gaat nu al jaren zo maar het laatste half jaar is het wel 50 keer zo erg geworden :/


    dream, dare, fly!