• Stop malaria: Laat de wereld niet in de steek!

    Belangrijke informatie

    Goede doel: Malaria
    Wat gebeurt er met het ingezamelde geld?: Er worden muggennetten van gekocht die dienen om mensenlevens te redden. (€5/net)
    Site: Studio Brussel - Music for life


    Je kan zelf een actie ondernemen om Music for life te steunen. zo werden ondermeer 'Dance for life' en 'Fitness for life' georganiseerd en werd de opbrengst geschonken aan het glazen huis te Gent.

    Sms naar 4342 - €1 per sms
    Bel naar 070/ 344 044 en bied op jouw favoriete plaat of surf naar www.stubru.be
    Kijk live op één+

    Hoeveel geld heb jij al ingezameld en weet jij nog eventueel sites/plaatsen waar je Music for life kan steunen?


    Met toestemming van Silbermond

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 11:43 ]


    All was well.

    Is dit belgisch? wat een na-apers ;x Maar ik vind het wel goed dat ze dat allemaal doen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 11:49 ]


    when words fail, music speaks.

    Als je nu kijkt, die 4 mensen met een spandoek met kabouter Wesley op en TurboTurbo enzo, dat is mijn bf en nog 3 vrienden :Y)
    En zelf speel ik dat spel op netlog, en heb ik berichtjes gestuurd.


    Never run out of reasons to smile...

    Ja, belgisch, hoezo na-aperij? :o


    All was well.

    LIZEPIET schreef:
    Ja, belgisch, hoezo na-aperij? :o
    Nou, wij hebben ook sinds vrijdag een glazen huis in Groningen enzo die ook allemaal geld inzamend tegen Malaria.


    when words fail, music speaks.

    Ja, ons glazen huis staat er ook sinds vrijdag en ze doen het al 4 jaar geloof ik. :')


    All was well.

    in nederland hebben we ook zoiets
    en ze hebben nu al iets van 3 ton :'D
    -zeiden ze vanmorgen-

    Ik weet niet hoe lang ze het bij ons al doen :Y)


    when words fail, music speaks.

    NL zijn de na-apers want het glazenhuis is opgestart door Peter Van De Veire ;D zei mijn moeder net ;D
    maar goed
    ik ga er niet naartoe, en ik zamel ook nooit mee geld in maar ik vind wel goed dat ze dat doen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 12:10 ]

    ICHLIEBEROSE schreef:
    Ik weet niet hoe lang ze het bij ons al doen :Y)

    al lang volgens mij xD

    Btw: Sam De Bruyn is cool 8D

    Ik speel het spel op Netlog ^^

    Sam de Bruyn, hé! 8D


    All was well.

    Nederland was het 1e glazen huis volgens mij, ben ik niet zeker van. maar nu zijn er meerdere in verschillende landen met allemaal hetzelfde doel, best gaaf


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb 2 sms'jes verstuurd, als ze iets dichter bij huis waren had ik meer geld kunnen inzamelen ;x


    Just a simple "I love you" (:

    Enigma schreef:
    Nederland was het 1e glazen huis volgens mij, ben ik niet zeker van. maar nu zijn er meerdere in verschillende landen met allemaal hetzelfde doel, best gaaf

    idd.