• Is echt weird. Serieus; ik ging normaal met twee vriendinnen dinsdag shoppen, Marie en Wendy. En Marie had voorgesteld om allen samen oorwarmers te kopen.
    Weet Marie mij net te zeggen dat Wendy haar moeder niet wil dat ze oorwarmers of een muts koopt, want daar zitten beesten in <.<
    Serieus, zoiets dóms heb ik nog nooit gehoord. Ze mag geen oorwarmers of een muts kopen omdat daar beesten in zouden zitten?
    Serieus, ik vind haar moeder nu al raar en ik heb haar nog niet eens goed gezien...

    x'

    Beesten?


    All was well.

    Oké, dat is bestwel raar ;o

    LIZEPIET schreef:
    Beesten?

    Ja, beesten als in dieren >< In een muts of oorwarmers.

    Er zitten ook beesten in.
    Net zoals op je trui, bankstel, stoel en weet ik veel waar allemaal.
    Maar dat wil nog niet zeggen dat je geen stoel moet kopen ofzo.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Er zitten ook beesten in.
    Net zoals op je trui, bankstel, stoel en weet ik veel waar allemaal.
    Maar dat wil nog niet zeggen dat je geen stoel moet kopen ofzo.


    - hoi ;D

    Onderbroek schreef:
    Er zitten ook beesten in.
    Net zoals op je trui, bankstel, stoel en weet ik veel waar allemaal.
    Maar dat wil nog niet zeggen dat je geen stoel moet kopen ofzo.

    Ja, beesten, huisstofmijt. Maar ze koopt toch ook broeken, shirts, banken, stoelen etc.

    Waarschijnlijk vind ze het gewoon onhygenisch omdat daar ontzettend snel luizen, vliegen en andere ongedierte in vestigen omdat het daar knus en lekker warm is. Maar dat gebeurd natuurlijk niet in de winter, want dan zijn al die beestje er niet. Maar misschien weet haar moeder dat niet :Y).

    EDIT: idd ook huisttofmijt, ik ben daar allergisch voor en mij werd ook altjd afgeraden mutsen en van die wollige sjaals te kopen enzo.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2009 - 19:55 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Onderbroek schreef:
    Er zitten ook beesten in.
    Net zoals op je trui, bankstel, stoel en weet ik veel waar allemaal.
    Maar dat wil nog niet zeggen dat je geen stoel moet kopen ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Huisstofmijt.
    Maar die zijn alleen slecht als je allergisch ervoor bent, anders niet. ;p
    Rare mama x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    Silbermond schreef:
    Waarschijnlijk vind ze het gewoon onhygenisch omdat daar ontzettend snel luizen, vliegen en andere ongedierte in vestigen omdat het daar knus en lekker warm is. Maar dat gebeurd natuurlijk niet in de winter, want dan zijn al die beestje er niet. Maar misschien weet haar moeder dat niet :Y).

    EDIT: idd ook huisttofmijt, ik ben daar allergisch voor en mij werd ook altjd afgeraden mutsen en van die wollige sjaals te kopen enzo.

    En natuurlijk heb jij daar niet naar geluisterd. :Y)

    Shenanigan schreef:
    (...)
    Ja, beesten, huisstofmijt. Maar ze koopt toch ook broeken, shirts, banken, stoelen etc.

    Misschien is die mama bang voor beestjes en denkt ze dat het alleen in wollige dingen voorkomt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.