• Hoeveel boeken heb jij ongeveer?

    Ikzelf weet het niet precies, de laatste keer dat ik telde was het volgens mij rond de 170.
    Maar ik heb wel een foto van zo'n beetje al mijn boeken; klik maar xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wow, jij hebt er veel ;o Ik heb zelf niet echt heel veel boeken, stuk of 10 ofzo. Maar als ik een boek ga lezen leen ik hem meestal uit de bib.

    oké dat zijn er veel!
    Ik weet zelf niet hoeveel boeken ik heb.


    For once I want to be the car crash.

    Wow! Dat zijn er héel veel, hahaha.
    Ik heb geen idee hoeveel ik er zelf heb.


    Protège moi de mes désirs.

    Kheb ook veen boeken,maar de meeste liggen op zolder anders heb ik geen ruimte in me kamer over XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Eentje van Mathilda. En dat is het.


    None but ourselves can free our minds.

    Fragile schreef:
    Wow, jij hebt er veel ;o Ik heb zelf niet echt heel veel boeken, stuk of 10 ofzo. Maar als ik een boek ga lezen leen ik hem meestal uit de bib.
    Ik leen nooit meer van de bieb, want ik lever ze altijd veel te laat in ;x en van de boete die je dan moet betalen kan je ook zelf een boek kopen xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    wooow hoeveel boeken kan je hebben xd
    ik heb volgensmij maar 3 boeken ofzo xd

    [ bericht aangepast op 20 dec 2009 - 13:36 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Wow veel :'D
    Ik heb er denk een stuk of 60 ofzo?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk een stuk of 40.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb d'r maar 3 ofzo xd


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    wow das veel,
    ik heb er zo'n 30


    Everyone smiles in the same language.

    rond de 200 kdenk,maar daar zitten oude ook tussen

    Ik heb er denk ik 100. ;x
    Maar mijn zusje heeft heel veel boeken gekregen die niet meer in de kast pasten, dus zij heeft er ook nog iets van 100, en dan mijn ouders nog.. ;3
    Eigenlijk wel heel veel, maar we lezen allemaal heel veel; gekocht en geleend bij de bieb.


    hoi, jij bent leuk.

    Boeken? Ghaha. Ik heb er 1 van Harry Potter, 2 van Twilight, Ps Ik Hou Van Jou, en nog ééntje. Dat is het ;x
    Ik lees namelijk niet zo heel graag. Ohja, ik heb ook allemaal vlaamse filmpjes, maar dat is van vroeger. En die zijn vet dun :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb er ook heel veel. Als ik schat hoeveel ik er ongeveer zou hebben, ik denk ongeveer tussen de 120 en 140. xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.