De stelling van vandaag luidt:
Op elke school moet er gecontroleerd worden op wapenbezit
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Op elke school moet er gecontroleerd worden op wapenbezit
[stelling] Op elke school moet er gecontroleerd worden op wapenbezit - Oude Stellingen
-
20 dec 2009 - 0:1520 dec 2009 - 0:29
Een beetje drastisch?
Maar op sommige scholen misschien wel handigLiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile
20 dec 2009 - 0:42Je zal maar net klaar zijn met je grondige wapenonderzoek s'ochtends vroeg op school, en dat je er dan achter komt dat je je sleuteltje uit je fiets bent vergeten te halen.
Dan moet je dus weer naar buiten dat sleuteltje halen en wéér gecheckt worden voor je naar binnen mag, want stel je voor dat je even een mes bent gaan halen I.p.v je fietssleuteltje. Ook lekker als je net pauze hebt gevierd buiten, mag je ook weer opnieuw door de beveiliging. Heerlijk lijkt me dat,
Ik heb nu al medelijden :')Don't just dream, make them come true.....♥
20 dec 2009 - 0:43Matix schreef:
Een beetje drastisch?
Maar op sommige scholen misschien wel handigFrankly my dear, I don't give a damn.
20 dec 2009 - 3:31ik ga ni elke dag mij laten controleren aan de schoolpoort he! Ze moeten dat pas doen als er veel ongelukken mee gebeuren..
Keep calm and love Zayn Malik =)
20 dec 2009 - 9:09Misschien niet elke dag, maar bij schoolfeesten denk ik wel.
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
20 dec 2009 - 9:10Inspiration schreef:
Waarom eerst ongelukken laten gebeuren door het niet te controleren als je het zo goed als kan voorkomen door direct te controleren?
ik ga ni elke dag mij laten controleren aan de schoolpoort he! Ze moeten dat pas doen als er veel ongelukken mee gebeuren..If I die young, send me away with the words of a lovesong.
20 dec 2009 - 9:41XxLegendxX schreef:
Je zal maar net klaar zijn met je grondige wapenonderzoek s'ochtends vroeg op school, en dat je er dan achter komt dat je je sleuteltje uit je fiets bent vergeten te halen.
Dan moet je dus weer naar buiten dat sleuteltje halen en wéér gecheckt worden voor je naar binnen mag, want stel je voor dat je even een mes bent gaan halen I.p.v je fietssleuteltje. Ook lekker als je net pauze hebt gevierd buiten, mag je ook weer opnieuw door de beveiliging. Heerlijk lijkt me dat,
Ik heb nu al medelijden :')20 dec 2009 - 9:50Bij ons wordt al gecontroleerd.
2x per jaar wordt er in je kluisje en tas gekeken of je wapens of drugs bij je hebt.
En ik vind eigenlijk dat ze dat overal zouden moeten doen.
Eens, dus.hoi, jij bent leuk.
20 dec 2009 - 10:26Matix schreef:
Een beetje drastisch?
Maar op sommige scholen misschien wel handigJust a simple "I love you" (:
20 dec 2009 - 10:32Nee. Ik vind van niet. Hoe vaak komt het nou voor dat er iemand een wapen meeneemt? Misschien komt dat 1 keer voor in 4 jaar of zo. En de rest van de tijd val je mensen alleen lastig met die controles.
Als je maar een ananas hebt..
20 dec 2009 - 10:32Nee, dat komt nog minder voor denk ik. . . gewoon echt heel zelden.
Als je maar een ananas hebt..
20 dec 2009 - 10:58Het is eigenlijk wel nodig, maar om nou álle scholen te gaan controleren. Misschien alleen de scholen waar dat ook écht daadwerkelijk nodig is?
Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
20 dec 2009 - 11:27Matix schreef:
Een beetje drastisch?
Maar op sommige scholen misschien wel handig
Op sommige scholen is het inderdaad wel handig.20 dec 2009 - 11:31Matix schreef:
Een beetje drastisch?
Maar op sommige scholen misschien wel handigI'm not a complete idiot, some parts are missing.
20 dec 2009 - 11:52