• Ja, want ik ben al sinds dinsdag ziek. En echt doodop. Helemaal slap enzo. En nu vier ik morgen mijn verjaardag, en zondag ben ik jarig. Bovendiehien, komt morgen ook mijn bf voor het eerst. -Ontmoet via Q, dankje Q!_O_-
    En dan ben ik dus de hele tijd halfziek. Want het gaat nu wel wat beter.
    Alleen ben ik in 4 dagen 3eneenhalve kilo afgevallen omdat ik nu niets eet.^^

    En nu, wil mijn moeder me laten testen op bloedarmoede. En dat vind ik doodeng. Want ze zou best wel eens gelijk hebben. Mijn leraar GS, die mijn broer ook heeft, zei dat namenlijk ook al tegen mijn broer. ><

    Dus, Marleen is weer lekker gezond bezig.:Y)
    En jullie?


    Edit;
    Fack, ik zoek Bloedarmoede op. En ik vertoon -al langer ja.- 8 van de 14 symptonen? Oh, en bedankt voor het lezen van dit zeiktopic._O_

    [ bericht aangepast op 18 dec 2009 - 11:13 ]


    everything, in time

    1. Wie is jouw bf? :o
    2. Gelukkige verjaardag (flower)
    3. Proficiat met je goede gezondheid? :')


    All was well.

    Ik ben niet ziek gelukkig.
    Maar geloof me, als je gewoon wat eet gaat het al heel snel beter. Ik ging ook een keer doodziek naar een feestje, ik at daar wat en ik was echt spontaan weer beter ofzo. Dat was echt weird :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    misschin is die ziekte je verjaardags cadaeo??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    1. Lien. -Utopia.-
    2. Dankjeweeeel.;3
    3. Droogkloot.(cat)

    @Rosebeat.
    Haha, dat zou goed kunnen. Maar ja, nu is het toch al vakantie.:Y)


    everything, in time

    oooh en ook veel plezier op jullie eerste meeting ;o


    All was well.

    LIZEPIET schreef:
    oooh en ook veel plezier op jullie eerste meeting ;o


    Danku. ^^


    everything, in time

    Ik moet er nog altijd aan wennen dat je Christmas heet (:
    En ik hoop dat je snel beter wordt voor je Q-ontmoeting met die Q-persoon (;
    En voor je het weet spring je weer kerngezond in het rond
    -ps. dat laatste rijmt-
    (cat)


    The soul needs autumn.

    Beterschaaap! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    happy bdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.


    Cowards die many times before their deaths.

    beterschap dan (:,maar als je nu weer normaal eet,gaat die bloedarmoede dan niet weg ? [heeft geen idee wat het inhoud als je het hebt,en wat de symptonen zijn]


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    beterschap dan (:,maar als je nu weer normaal eet,gaat die bloedarmoede dan niet weg ? [heeft geen idee wat het inhoud als je het hebt,en wat de symptonen zijn]


    Dankje!
    En nee, het is een soort van 'chronische' ziekte, maar niet dodelijk.
    Je komt alleen eiwit en ijzer tekort. Dus het is niet zo dat je bloed te weinig hebt. En dit zijn de symptonen.;)


    everything, in time

    Dan moet je niet op Q zitten, maar slapen hahah :'D -nee, doe toch maar niet-


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb 2 van de symptomen maar niet en ik heb geen bloedarmoede volgens mijn huisarts, dus het hoeft niet persé iets te betekenen Ö Trouwens, je hoeft niet bang te zijn -behalve misschien voor het bloedprikken-. Bloedarmoede is makkelijk te behandelen en je komt er weer helemaal bovenop :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.