• Ik heb iemand nodig voor mijn Supernatural verhaal ..

    Rol : Toekomstige vriendin van Sam of Dean Winchester , ze zit in het lichaam van een patient die een lange tijd als ‘Jane Doe’ in coma lag , de stekker werd eruit getrokken , en de demoon sloop het lichaam binnen , en ‘Jane Doe’ leeft ineens weer de dokters spreken van een wonder maar […] weet wel beter , alleen weten Sam en Dean Winchester dat niet , athans nog niet , Rosa – De hoofd personage- ziet dingen van haar die ‘normale mensen’ niet doen of kunnen, zal ze haar Secret, geheim kunnen houden? ..

    Klik hier voor het verhaal

    Wat ik nodig heb voor de nieuwe personage ;

    Naam:

    Leeftijd [tussen de 18 en 23]:

    Foto [Mag gewoon van internet]:

    Karakter :

    Opvallende kenmerken :

    Extra dingen :


    Ik kies niet meteen de eerste uit , ik kies iemand die het beste in het verhaal past , en alles goed omschrijft ..


    XoXo-K (K)

    [ bericht aangepast op 18 dec 2009 - 1:23 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    ? iemand (A)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Naam: Jillian Moreno
    Leeftijd [tussen de 18 en 23]: 21
    Foto [Mag gewoon van internet]: Click
    Karakter : Scherp, onafhankelijk, laat zich niet makkelijk temmen, heeft haar slechte momenten, ziet bepaalde personen als een dreiging, ze laat haar vertrouwen niet snel winnen, op haar hoede, slim, koppig
    Opvallende kenmerken : een litteken op haar enkel van een hondenbeet
    Extra dingen : Is bang om verliefd te worden omdat ze een panische angst heeft om gekwetst te worden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Artemis schreef:
    Naam: Jillian Moreno
    Leeftijd [tussen de 18 en 23]: 21
    Foto [Mag gewoon van internet]: Click
    Karakter : Scherp, onafhankelijk, laat zich niet makkelijk temmen, heeft haar slechte momenten, ziet bepaalde personen als een dreiging, ze laat haar vertrouwen niet snel winnen, op haar hoede, slim, koppig
    Opvallende kenmerken : een litteken op haar enkel van een hondenbeet
    Extra dingen : Is bang om verliefd te worden omdat ze een panische angst heeft om gekwetst te worden.


    Thanks you got it ik zal je er zo snel mogenlijk in schrijfen ;)

    Ik waarschuw je wel als de volgende er is (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik wil graag meedoen!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 16:57 ]

    Naam: Elis Mensal

    Leeftijd [tussen de 18 en 23]: 20

    Foto [Mag gewoon van internet]: http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01209/Dakota_Blue_Richar_1209496c.jpg

    Karakter : stil en sluiperig

    Opvallende kenmerken : Bijna zwart haar. en een beetje gothic achtig. ze is geen gothic

    Extra dingen : Nauwelijks vrolijk.