• Ja, dus, vanochtend, ik fiets zo naar school met een vriendin. In de sneeuw, vet koud, vet glad, dus vet kut. Wij doen er alles aan om op tijd te komen. Zijn wij eindelijk op school, na een half uur, en de bel is al gegaan, krijgen we te horen dat alle klassen wegens de weersomstandigheden de 1e 3 uur vrij zijn. Dus dat is van 8:10 tot 11:05. Dat is incl. pauze.
    Dus wij waren vet pissig. Daar hadden ze ook wel 's ochtends over kunnen bellen. Maarja, wij die 3 uur wachten. Gaat er, als die 3 uur voorbij zijn, zo'n melding: 'Wegens het weer zijn alle klassen de 1e drie uur vrij geweest. We hebben overlegd en alle klassen zijn vanwege het weer ook het 4e, 5e, 6e, 7e en 8e uur vrij. Het kerstgala van vanavond word verplaats.'
    GODVERDOMME.
    Iedereen vet boos. Komen ze daar dan mee he, nadat we vet lang gewacht hadden. Iedereen had zich helemaal verheugd op het gala, word het verplaatst vanwege het weer >.< Omdat het gevaarlijk zou zijn als mensen dan 's avond om 23:00 nog terug zouden moeten met de fiets. Oke, wel een beetje begrijpelijk misschien. Maartoch.
    Morgen zouden we nog kerstontbijt hebben op school, van 9:00 tot 9:45. Nou, no way dat ik daar heen ga. Daarna zouden we toch vrij zijn, en ik was sowieso niet van plan heen te gaan, maarja xd
    Nu heb ik vakantie, en morgen is er disco in Diana, daar ga ik heen en dat word zoooo leuk :'D Oh, hahahahaha, ik ben nog 2x op me bek gegaan op de fiets. Mijn achterband gleed weg, dus ik wou afstappen, glij ik uit. Wil ik mijn fiets oppakken, ga ik nog een keer onderuit. Hahahahaha, dat was zoo grappig :')
    En en en en en ik heb mijn Twilight boek _O_

    Dit was mijn mededeling. Haha.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dat is wel genaaid, dan heb je dus zitten wachten voor niets ;o Ik was om 11 uur ook al vrij door de sneeuw :9~

    Omg, ik zou ook vet pissig zijn. Komen ze lekker laat mee. Ik was vandaag om 10 uur al vrij door het weer, haha. 20 cm sneeuw hier, dikke bende. :9~


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik was vandaag gewoon vrij. Morgen hoef ik ook niet naar school. Dus ik heb vakantie :9~


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik zou buiten gewoon een sneeuwman gaan maken :'D
    -en ik hoef btw ook niet naar school vandaag :Y)-


    Happiness hit her like a train on a track

    Ineisleuk schreef:
    Ik zou buiten gewoon een sneeuwman gaan maken :'D
    -en ik hoef btw ook niet naar school vandaag :Y)-


    Never run out of reasons to smile...

    ligt er bij jullie allemaal zoveel sneeuw dan? xd


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik had tot half 1 school, toen mocht ik weg. =D Of ik morgen ga, weet ik niet :l. Ik weet geeneens hoelaat het begint -___-


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'