• Nouja, wij zijn vanaf vandaag tot donderdag bezig met spullen maken/bakken of wat dan ook voor de kerstmarkt die wij donderdag houden. De eerste en tweedeklassers moeten een toneelstuk houden, muziek maken en weet ik veel allemaal en de derdeklassers, onder andere ik dus, moeten koken, bloemstukjes maken, de auladingversieren blablablabla. De opbrengst van de markt gaat naar Stichting Doe Een Wens. Vorig jaar hadden we 5000,- (alleen ging dat naar de herstenstichting).

    Maar goed, nu heb ik focking last van mijn handen door al dat ijzerdraad en die doorns van de rozen, haha. Maar we zijn met 36 mensen en we hebben in voor 12 uur al 80 bloemstukken gemaakt, die van we tot drie uur hebben gemaakt hebben we nog niet geteld.

    Wie op school doet ook wel eens zo iets?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 16:50 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Wij hebben het Ghana project haha.

    trouwens vet leuk dat jullie wat voor Doe een Wens doen, het broertje van mijn vriendin kon daardoor de mensen van OCC American Choppers ontmoeten in Amerika =]


    We can only learn to love by loving.

    ken ik precies niet,en wij doen dat met periode zo voor pasen meestal,maar dan moeten we een wandeling doen,en zo kaartjes ofzo verkopen.