• en zeg wat je van mijn idee vindt. Het verhaal is afgeleid van mijn nachtmerrie van eergisteren.

    Wat als een onschuldig kinderspelletje menens wordt? Wat als de wereld plots het speelveld wordt van een kwaadaardig pion?

    Het kinderspelletje 'Shenanigan' is in Spring Hill zeer populair. Dit komt tot aan de oren van de kwaadaardige [...]. Terwijl [...], [...] en [...] weer eens 'Shenanigan' spelen, slaat hij voor het eerst toe. [...] overleeft het en waarschuwt de mensen. Ze geloven hem echter niet en blijven gewoon verder spelen. Totdat [...] weer toeslaat. Stilaan worden de mensen achterdochtig, want hoe kan het dat er weéral een dode valt tijdens een spelletje 'Shenanigan?'

    In zijn aanvallen zit op het begin regelmaat, maar naarmate er meer doden vallen, wordt hij verslaafd, verslaafd aan moorden. Hij wilt niet meer op het 'afgesproken' tijdstip iemand uitmoorden. Hij wilt het doen wanneer hij wilt, wanneer niemand het weet. Soms slaat hij een maand niet toe, maar zijn eerstvolgende moord zal véél mensen doden. Af en toe slaat hij elke dag toe en vermoordt hij maar een klein aantal. De 'Shenanigan' is niet te stoppen...


    "Hij beperkte zich tot Spring Hill, tot het moment dat hij wist dat dit spel in heel Amerika populair is. Amerika is bang, bang voor de 'Shenanigan.' Tot nu toe weet niemand zijn naam, maar de politie is vastbesloten er achter te komen." [...] werpt de krant in de open haard. 'Heel Amerika heeft niets te vrezen, hij wilt alleen maar mij.' snauwt hij tegen het papier, dat al snel geen papier meer is.


    Doen/niet doen
    Origineel/onorigineel
    Namen?
    Titel?
    Bekende persoon/zonder bekende persoon
    Zo ja; wie?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 15:47 ]


    Only losers can act the way you do

    Doen/niet doen
    Origineel/onorigineel
    Namen? No idea.
    Titel? " "
    Bekende persoon/zonder bekende persoon Mag je zelf weten.
    Zo ja; wie? Als je met doet: Tom Kaulitz x,x

    Doen, orgineel, geen idee, The Shenanigan en dat slaat toe ik het engels xd, geen bekende mensen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doen/niet doen
    Origineel/onorigineel
    Namen? Jongen of meisje? Guys r betteeer.
    Titel? Shenanigan.
    Bekende persoon/zonder bekende persoon


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Doen/niet doen
    Origineel/onorigineel
    Namen? Jongen of meisje? Guys r betteeer.
    Titel? Shenanigan.
    Bekende persoon/zonder bekende persoon
    Allebei, de hoofdpersoon en de slechte zijn jongens maar er zitten ook meisjes in. (:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 15:53 ]


    Only losers can act the way you do

    Jongens: Flynn, Jack, Harry, Johnny, Chris, Nate, Drake.
    Meisjes: Samantha, Harley, Heather.

    Of je doet rollen? D:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 15:56 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Jongens: Flynn, Jack, Harry, Johnny, Chris, Nate, Drake.
    Meisjes: Samantha, Harley, Heather.

    Of je doet rollen? D:
    Oh ja, niet aan gedacht xd


    Only losers can act the way you do

    151209 schreef:
    (...)Oh ja, niet aan gedacht xd
    Slimme ik ;x
    Hoe gaat dat spelletje Shenanigan eigenlijk
    ?


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Slimme ik ;x
    Hoe gaat dat spelletje Shenanigan eigenlijk
    ?
    Geen idee :'D In mijn droom was dat nogal een onrealistisch spelletje dus ik moet dat nog wat aanpassen zodat het een beetje realistischer is en even 'normaal' als tikkertje :'D

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 16:05 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik wil rol (flower)


    All was well.