• Volendammers eten zo veel vis, dat ze teveel visgeur snuiven waardoor ze raar gaan praten.

    Dat was mijn rare theorie. Maar ik moest zondag handballen tegen Volendam, en dat ging toch vals. Dus no offence tegen andere volendammers hoor.

    Maar de zaal waar we in moesten spelen was bezet ofzo, dus moesten we in een andere. Die vloer was echt heel glad, en de zaal was ook langer. Daarbij, alle overtredingen die tegen ons werden gemaakt werden hooguit afgevloten met een vrije bal, meestal gewoon helemaal niets, een meisje werd gevloerd, kreeg ze een vrije bal. Hun kregen elke keer een vrije bal en zelfs een penaltie. Terwijl hun toch al voorstonden.
    Een meisje uit ons team geeft een mep tegen de bal, raakt nog niet eens eentje van hun. Dus er word gevloten, maar dan slaat dat meisje terug omdat ze zich bedreigt voelt ofzo, krijgen ze allebei 2 minuten (dan moet je eruit) dus dat meisje bij ons gooit kwaad de bal op de grond, krijgt ze rood O.O Terwijl degene die wel sloeg alleen 2 minuten kreeg. Echt raar.
    Ik ik ben getackeld x'D Ik heb nu een enorme blauwe plek op mijn bovenarm. Dat meisje ramde er met haar schouder in terwijl ze minstens 5 cm langer was dan mij -.-


    Your make-up is terrible

    Wat oneerlijk! ;c
    En beterschap aan je bovenarm ^-^

    Oneerlijk ja,en beterschap!

    Retarded. =| Dus je hebt eigenlijk gewoon een blauwtje gelopen? Oké, die is flauw. --'


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Retarded. =| Dus je hebt eigenlijk gewoon een blauwtje gelopen? Oké, die is flauw. --'


    Whaha oh dat kan ons niet schelen, we verliezen elke wedstrijd omdat we way te hoog zijn ingedeeld. Maar we staan 6de in onze poul, terwijl degene die hoger spelen als ons, 9de staan x'D


    Your make-up is terrible