• Bonsoir, leche-culs. ;D

    Dinsdag heb ik geen school, maandag ben heb ik om 12 uur vrij; en aangezien er dan niemand thuis is omdat mijn ouders naar Barcelona zijn, dacht ik: 'Ik ga is heel het huis lekker opruimen' ;d
    Stofzuigen enzo;
    En strijken ook.
    En dan komen mijn ouders thuis en dan is alles proper en netjes. Leuk toch?
    Dat ga ik dus doen, want ik heb toch niets beters te doen, wete ;d
    Ik ben gewoon geweldig. xd

    Wie heeft ooit al eens uit zichzelf zo'n nobele daad verricht? ;'3
    hahaharry. xd


    PS; het woord helemaal bovenaan is eigenlijk een onschuldig scheldwoord. :9~


    Where there is a sea there are pirates...

    Danku voor het uitschelden :"D
    *heeft geen idee wat het betekend*

    Nee, altijd al te lui voor geweest ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is goed van je ;o Mijn ouders mochten willen dat ik zoiets deed, haha. En nu vraag ik me eigenlijk wel af wat leche-culs dan betekend :'D

    Ik zou het mezelf wel kunnen voornemen, maar mezelf er niet toe kunnen zetten het daadwerkelijk te doen.
    Lief van je:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    quelle surprise wtf dat is toch geen scheldwoord o_O?
    & als ik klein was kocht ik soms iets voor m'n, ouders nu ni meer x) & ik heb lkkr vrij vanaf 11uur Xp en dinsdag ook en dan ist vakantie:Y) alleen vrijdag ng om m'n rapport+kerstfeestj maja das nix byzonders hè x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    quelle surprise wtf dat is toch geen scheldwoord o_O?
    & als ik klein was kocht ik soms iets voor m'n, ouders nu ni meer x) & ik heb lkkr vrij vanaf 11uur Xp en dinsdag ook en dan ist vakantie:Y) alleen vrijdag ng om m'n rapport+kerstfeestj maja das nix byzonders hè x)
    Xx

    Het woord daarnaast misschien?
    Ik beschik over genoeg kennis van de Franse taal om te weten wat 'quelle surprise' betekent, hoor. En veel meer dan dat.
    Je moet verder kijken dan je neus lang is; het is 'leche-cul' dat ik bedoel.


    Where there is a sea there are pirates...

    Vroeger ja. Heel heel lang geleden. x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Fragile schreef:
    Dat is goed van je ;o Mijn ouders mochten willen dat ik zoiets deed, haha. En nu vraag ik me eigenlijk wel af wat leche-culs dan betekend :'D


    Only losers can act the way you do

    De gedachten voor zo iets zal ik wel hebben. Maar om het werkelijk te doen, nee toch niet x'). Ben ik veel te lui voor -ik verschiet er echt van mijn eigen van dat ik wel kan denken over zo iets x')-

    Hahaha, ja dat doe ik ook wel eens. Dan ben ik heel vrolijk en in een gulle bui. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik zou eigenlijk het huis nog rommeliger maken.. -niet met opzet maar ik ben niet zo'n opruimer ;o -


    Cowards die many times before their deaths.

    Heroic schreef:
    Hahaha, ja dat doe ik ook wel eens. Dan ben ik heel vrolijk en in een gulle bui. :'D

    Hahaharry! Ja ;d
    Als ik aant opruimen ben dan staat de muziek altijd keihard en dan wil ik altijd dansen x'd
    Tis echt zo gezellig om te doen eigenlijk ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Fragile schreef:
    Dat is goed van je ;o Mijn ouders mochten willen dat ik zoiets deed, haha. En nu vraag ik me eigenlijk wel af wat leche-culs dan betekend :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    1 keer gedaan. En toen me ouders en mijn broer thuis kwamen vonden ze het best leuk. Alleen daarna kreeg ik commentaar omdat ik niet alles op de juiste plek had gelegd. Dus dat was 1x en NOOIT weer!

    Maar veel succes met opruimen, schoonmaken en alle andere "rot"klusjes ^^!

    MacGregor schreef:
    (...)
    Het woord daarnaast misschien?
    Ik beschik over genoeg kennis van de Franse taal om te weten wat 'quelle surprise' betekent, hoor. En veel meer dan dat.
    Je moet verder kijken dan je neus lang is; het is 'leche-cul' dat ik bedoel.

    Dat was alleen een onoplettendheid van haar. En ze vroeg het alleen, misschien kun je de volgende keer ook wat beleefder reageren? En die uitsloverij over dat je frans kunt, hoeft ook niet zo. Dus voordat je iemand 'beledigd' even een tweede keer nadenken. Dank je wel.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    hellgirl1417 schreef:
    1 keer gedaan. En toen me ouders en mijn broer thuis kwamen vonden ze het best leuk. Alleen daarna kreeg ik commentaar omdat ik niet alles op de juiste plek had gelegd. Dus dat was 1x en NOOIT weer!

    Maar veel succes met opruimen, schoonmaken en alle andere "rot"klusjes ^^!

    Hahahaharry x'D
    Ja, dat heb ik ook soms. ;p
    Of als je gestofzuigd hebt, dan zeggen ze: Waarom heb je niet gestofzuigd?
    Goooood, dan word ik echt wel boos hoor, komaaan x)


    Where there is a sea there are pirates...