Britney vind ik het beste zingen van al ^^
Maar Michael Jackson zing al de sterren van de hemel toen hij amper 5 was. Hij was pas een talent. En niet alleen een talent op basis van zingen, maar ook een talent op basis van dansen, en performances. Zo iemand gaan we niet rap meer vinden.
Marshmellow schreef:
Britney kon echt goed zingen ^^. Maar dan ook fantastisch voor zo jong te zijn vind ik. Spijtig dat het nu niet meer zo goed is.
Ze kan nog wel zingen hoor, vind ik. Ze heeft gewoon een muziekstijl waarbij ze niet zo sterk kan zingen. Het gaat daar dus niet om de zang, maar meer om het liedje zelf. Maar dit bewijst toch degelijk dat ze een goede zangeres is he. ;p
NERDLESS schreef:
Trouwens BillKaulitz zingt toch ook al van jongs af aan?
Ja, kheb zo'n video gezien waar hij It's raining men zingt, het was zo schattig en hij heeft een sterke stem enzo, maar het was toen wel een beetje vals x'd
Maar nu ist vele beter.
MacGregor schreef:
(...) Ja, kheb zo'n video gezien waar hij It's raining men zingt, het was zo schattig en hij heeft een sterke stem enzo, maar het was toen wel een beetje vals x'd
Maar nu ist vele beter.
Ghaha ja.
Nou ja als ik dat filmpje in die tijd gezien had, had ik niet gedacht dat hij nu zo succesvol zou zijn. Gezien zijn zang toen. :')