• Ik ben dus echt zo'n mens dat altijd met anderen knuffelt en ook gek is op knuffelen enz. en dus hang ik graag aan mijn vriendinnen enz en volgens Sam ben ik daarom dus Lesbisch, en dat vond ik dus een hele rare reden. Omdat ik dus graag knuffel enz. en niet alleen met meisjes ben ik dus blijkbaar lesbisch ;x -en nee lieve schatten ik ehb niets tegen lesbiennes dus puh-


    We can only learn to love by loving.

    Ik knuffel ook graag, maar ze hebben mij nog nooit lesbisch genoemd. En ja, dat is inderdaad een rare reden :'D

    ik knufffel ook wel eens een vriendin van me,
    maar ik ben niet lesbisch =3 x'D
    -heeft ook niets tegen lesbische mensen =)-

    Ik knuffel altijd vriendinnen van me. :R


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik knuffel mijn beste vriendin altijd als ik afscheid van haar neem :'D


    -

    Als ik jou ga meeten ga ik jou ook knuffelen. :'DD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sensible schreef:
    Ik knuffel ook graag, maar ze hebben mij nog nooit lesbisch genoemd. En ja, dat is inderdaad een rare reden :'D


    Only losers can act the way you do

    Knuffelen is gewoon leuk.
    Omdat ik elk weekend bij mijn bf ben denken mensen ook dat we lesbisch zijn. Maar ik wil gewoon zo min mogelijk thuis zijn en bij haar is het gezellig. En ik ben zeker niet lesbisch :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat zeiden ze van mij en mijn beste vriendin ook in het 1ste & 2de jaar. Nuja, nu zyn die jongens van mijn klas gelukkig wat volwassener geworden en reageren ze niet meer zo dom :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Sensible schreef:
    Ik knuffel ook graag, maar ze hebben mij nog nooit lesbisch genoemd. En ja, dat is inderdaad een rare reden :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.