• Oké de laatste 3 weken ben ik constant moe!
    Ik heb twee weken gehad dat ik echt op instorten stond, ik hing overal tegen aan, kon overal wel in slaap vallen, voelde me moe, alles deed pijn etc.
    Iedereen zag het ook en mijn coaches maakte zich enorme zorgen om me daar heb ik regelmatig mee moeten praten.

    Nu ben ik 3 dagen thuis gebleven omdat ik zo moe was en niet helemaal fit, ik heb 3 dagen constant geslapen terwijl ik normaal nooit veel slaap nodig heb.

    Vanochtend leek alles weer goed te gaan tot ik tegen half 11 weer moe begon te worden, mijn armen, benen en hoofd voelden enorm zwaar en ik word constand moe van de kleinste dingen (zelfs van een klein dingetje opdchrijven) en het is nog steeds niet opgehouden, heb er ook enorme hoofdpijn bij gekregen.

    Een paar uit me vriendengroep hebben gezegd dat ik echt naar de dokter moet hiervoor want ze denken dat ik pfeiffer heb, alleen als je dat wilt testen moet je bloed prikken, en ik ben als de dood voor naalden, prikken en bloed, ik word al helemaal slap als ik er aan denkt!

    Vroeger heb ik eens bloed moeten prikken en dat was een drama! Ik heb het hele ziekenhuis bij elkaar gegilt en sindsdien is het alleen maar erger geworden. Als ik al een spuit zie dan val ik bijna flauw :/ Sterker nog nu ik het er hier zo over heb begin ik me al helemaal slap te voelen...

    Mijn probleem is dus dat ik niet naar de dokter durf en wil omdat ik dan moet bloedprikken...
    (I know ik ben een enorme schijterd...)

    Hebben jullie wel eens pfeiffer gehad en zo ja wat voor symptonen hadden jullie of herkennen jullie dat wat ik net vertelde?

    + weten jullie nog wat tegen die angst en het flauw vallen van bloedprikken?

    Wat zouden jullie doen? :/

    (ik ga wel op tijd naar bed enzo meestal al tussen 9 uur en half 10 de laatste maand)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 21:41 ]


    dream, dare, fly!

    Zelf ben ik ook heel bang voor prikken hoor. Je moet gewoon aan iets anders denken, en misschien iemand meenemen die je kan afleiden terwijl je die prik krijgt? Dat wetkte bij mij namelijk wel. Anders weet ik ook niets. Sterkte, en veel succes :')

    Gewoon gaan, dan val je maar flauw. Dan is het wel gebeurt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Fragile schreef:
    Zelf ben ik ook heel bang voor prikken hoor. Je moet gewoon aan iets anders denken, en misschien iemand meenemen die je kan afleiden terwijl je die prik krijgt? Dat wetkte bij mij namelijk wel. Anders weet ik ook niets. Sterkte, en veel succes :')


    Ik neem zowiezo altijd mijn vader of moeder mee als ik een prik moet en meestal gaat dat wel goed een normale prik dan, maar met bloedprikken niet omdat die combinatie van spuit en bloed bij mij echt niet werkt :/
    Hoe hard ik ook aan andere dingen probeer te denken dan --'


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Ik neem zowiezo altijd mijn vader of moeder mee als ik een prik moet en meestal gaat dat wel goed een normale prik dan, maar met bloedprikken niet omdat die combinatie van spuit en bloed bij mij echt niet werkt :/
    Hoe hard ik ook aan andere dingen probeer te denken dan --'


    En als je nou een vriend/vriendin meeneemt? Die kan je misschien wel afleiden. :')

    Fragile schreef:
    (...)

    En als je nou een vriend/vriendin meeneemt? Die kan je misschien wel afleiden. :')


    Hahah weet je hoe dat vroeger ging, vriendin van me was ook mee om me af te leiden maar ik heb serieus het hele ziekenhuis bij elkaar gegilt en ik ben een paar keer weg gelopen :')
    Maar oké dat was dan wel vroeger, maar ik denk dat ik precies hetzelfde zou doen nu ;/
    voelt zich at the moment een enorme aansteller en een schijterd :')


    dream, dare, fly!

    Ik ben ook al langer dan een hele maand constant moe en heb een onbeschrijvelijke hoofdpijn die al een maand aanhoudt ='D En ik heb geen Pfeiffer, lijkt me erg sterk.

    Maar ik heb ook een gigantische naalden fobie, ik moet altijd een halfuur tot een uur in die stoel blijven zitten omdat ik anders meteen neerga na het prikken. I feel your pain <3


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb hetzelfde; steeds heel moe en alles doet pijn; hoofdpijn, buikpijn, spierpijn.
    Maar durf ook niet te prikken, maar bij mij is het waarschijnlijk iets met faalangst, en dat blijkt heel ingewikkeld te zijn ofzo. x"D
    Want ik snap er zelf ook niets van. ;x


    hoi, jij bent leuk.

    Ik heb nu pfeiffer, en ik zit al 3 maanden thuis. Maar oké..
    In ieder geval, ik heb de zelfde symptomen als jij hebt, dus ik zou maar langs de dokter gaan. (Ookal ben je zo bang voor naalden etc.) Als je weet wat het is, is het veel makkelijker, en kan je dingen met school regelen etc.
    Oké, dit was dus nutteloos.. Maar in ieder geval, ik heb dus pfeiffer, en ik weet hoe je je voelt.


    Protège moi de mes désirs.

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Hahah weet je hoe dat vroeger ging, vriendin van me was ook mee om me af te leiden maar ik heb serieus het hele ziekenhuis bij elkaar gegilt en ik ben een paar keer weg gelopen :')
    Maar oké dat was dan wel vroeger, maar ik denk dat ik precies hetzelfde zou doen nu ;/
    voelt zich at the moment een enorme aansteller en een schijterd :')


    Je hoeft je geen aansteller te voelen hoor, ik ben ook doodsbang voor naalden. Maar je kan het maar beter proberen, als je flauwvalt heb je in ieder geval bloedgeprikt en weet je of je pfeiffer hebt of niet, anders kom je er helemaal niet achter. :')