Oké de laatste 3 weken ben ik constant moe!
Ik heb twee weken gehad dat ik echt op instorten stond, ik hing overal tegen aan, kon overal wel in slaap vallen, voelde me moe, alles deed pijn etc.
Iedereen zag het ook en mijn coaches maakte zich enorme zorgen om me daar heb ik regelmatig mee moeten praten.
Nu ben ik 3 dagen thuis gebleven omdat ik zo moe was en niet helemaal fit, ik heb 3 dagen constant geslapen terwijl ik normaal nooit veel slaap nodig heb.
Vanochtend leek alles weer goed te gaan tot ik tegen half 11 weer moe begon te worden, mijn armen, benen en hoofd voelden enorm zwaar en ik word constand moe van de kleinste dingen (zelfs van een klein dingetje opdchrijven) en het is nog steeds niet opgehouden, heb er ook enorme hoofdpijn bij gekregen.
Een paar uit me vriendengroep hebben gezegd dat ik echt naar de dokter moet hiervoor want ze denken dat ik pfeiffer heb, alleen als je dat wilt testen moet je bloed prikken, en ik ben als de dood voor naalden, prikken en bloed, ik word al helemaal slap als ik er aan denkt!
Vroeger heb ik eens bloed moeten prikken en dat was een drama! Ik heb het hele ziekenhuis bij elkaar gegilt en sindsdien is het alleen maar erger geworden. Als ik al een spuit zie dan val ik bijna flauw Sterker nog nu ik het er hier zo over heb begin ik me al helemaal slap te voelen...
Mijn probleem is dus dat ik niet naar de dokter durf en wil omdat ik dan moet bloedprikken...
(I know ik ben een enorme schijterd...)
Hebben jullie wel eens pfeiffer gehad en zo ja wat voor symptonen hadden jullie of herkennen jullie dat wat ik net vertelde?
+ weten jullie nog wat tegen die angst en het flauw vallen van bloedprikken?
Wat zouden jullie doen?
(ik ga wel op tijd naar bed enzo meestal al tussen 9 uur en half 10 de laatste maand)
[ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 21:41 ]
dream, dare, fly!