• Hahah ik schaam me dood! x'D

    Mijn ex stond ineens aan de deur, hij brengt elke woensdag hier kranten rond en ik zit elke maandagavond met hem bij gitaarles, maar ik was al 3 weken niet geweest omdat ik ziek was!

    En nu hebben mijn ouders me maandag afgemeld voor gitaarles en ik moet nog tot begin februari door gaan met gitaarles en dan is het voor mij klaar ermee na 4 jaar (ik vind het ergens een beetje jammer maar ik heb het echt te druk met school nu op het MBO).

    Alleen hij stond zo ineens aan de deur en me moeder deed open vroeg hem binnen en ik zat daar zo in mijn lelijke pyjama en een veelste groot vest, zonder make up, haar zat voor geen meter en ik had een enorm brak en ziek hoofd! x'D
    Ik zag er gewoon niet uit! x'D

    En hij hield maar een enorm verhaal hij is volgens mij wel bijna een half uur hier geweest! x'D


    dream, dare, fly!

    Haha :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Zonder make-up, so what? En trouwens, als jullie later gaan samenwonen, zal hij je nog heel veel zo zien :Y)


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    Zonder make-up, so what? En trouwens, als jullie later gaan samenwonen, zal hij je nog heel veel zo zien :Y)


    Haha maar je had me kop moeten zien want het zag er zo niet uit x'D
    Stiekem vond ik het wel grappig hoor =P
    Maar samen wonen gaan we dus echt niet want het was me ex, maar nog steeds een goede vriend :3


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Haha maar je had me kop moeten zien want het zag er zo niet uit x'D
    Stiekem vond ik het wel grappig hoor =P
    Maar samen wonen gaan we dus echt niet want het was me ex, maar nog steeds een goede vriend :3
    Oh, ik dacht dat er stond dat het je crush was :'3

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 15:21 ]


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    (...)Oh, ik dacht er stond dat het je crush was :'3


    Whahah omg als dat zo was... :')
    Maar die heeft me al eens verrot brak gezien toen die hier sliep x'D


    dream, dare, fly!