• Want ik ben nu al 2 uren lang bezig geweest aan mijn boekverslag. En ik sla hem tussendoor steeds op. En het bestand is nu gewoon ineens weg. En hij staat ook nergens op mijn computer -heeft zoekopdrachtding gebruikt- en ook niet in mijn prullenbak.

    Dus heeft iemand een idee waar het wel aan zou kunnen liggen?

    Harry Potter? :o
    Oké, dat was ongepast :9~


    All was well.

    Ja, dan heb je hem niet bij je documenten opgeslagen, denk ik.
    Heb ik ook al eens gehad.
    1. BLIJF KALM! Dat ding kan niet zo maar verdwijnen ;3
    2. Zoek waar de map "recentelijk gewijzigd" staat, en zoek daartussen je bestand + open hem.
    Sla het bestand opnieuw op, maar zorg er wel voor dat hij in een goede map staat.
    ik hoop dat je er wat aan hebt (:

    Dat had ik gister dus ook met een boekopdracht.
    Spoken?

    He godver, vandaar dat je hier nu niet bent. Vervloekte rot laptop van jou! o.o
    En ik ga je niet bellen want dan krijg ik vast de volle laag over me heen :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik heb ook eens zo iets gehad, dat was toen ik vanaf mail iets opende, dan slaat de computer het bestandje op in 'tijdelijke bestanden' en als je dan daar opslaat en je scherm wegklikt is het foetsie O_o


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    als ie vanuit hotmail komt, en je hebt hem alleen op gewoon opslaan geklikt steeds, en niet op 'opslaan als' ben je hem helemaal kwijt.
    Had ik ook:$


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    SuperPien schreef:
    ik heb ook eens zo iets gehad, dat was toen ik vanaf mail iets opende, dan slaat de computer het bestandje op in 'tijdelijke bestanden' en als je dan daar opslaat en je scherm wegklikt is het foetsie O_o


    dat zal het dan wel zijn ;o

    Moet je het windowsknopje + R doen. Dan typ je in %tmp%. En dan daar zoeken ='D
    Het zou moeten werken xD

    nope srry:S en ja dat kut hè? ik had ooit is zeker 3 (denk zelfs meeeer) delen geschreven, voor m'n storie en zat al een uurtje ofzo bezig en ja niet opgeslgn en ook weg..ik alles terug opnieuw geschreve met al de herinneringe diek nog had en damned het was me goed gelukt!xD
    mr euh good luck;) ik hoop dat je het nog trgvindt;)(K) ook al vind ik het best wl raar da da plots weg is ze :8
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    UNCOMMON schreef:
    Ja, dan heb je hem niet bij je documenten opgeslagen, denk ik.
    Heb ik ook al eens gehad.
    1. BLIJF KALM! Dat ding kan niet zo maar verdwijnen ;3
    2. Zoek waar de map "recentelijk gewijzigd" staat, en zoek daartussen je bestand + open hem.
    Sla het bestand opnieuw op, maar zorg er wel voor dat hij in een goede map staat.
    ik hoop dat je er wat aan hebt (:
    Oh reken maar van wel, dat hij zomaar kan verdwijnen. 0_0


    "I shut my eyes in order to see.'