• In dat topic waarin ik zei dat ik morgen (vandaag dus) alles ging verkloten, zei ik dat ik vandaag mijn gevoelens ging verklaren tegenover hem. Ik heb mijn examen niet verkloot, dat is één goed ding. Ook heb ik niet de verhouding tussen mij en mijn crush, die zo perfect is, verpest. Ik heb het gewoon níet gedaan. Pff, ik vind mezelf nu echt wel een zielepoot. Het was het perfecte moment, alhoewel er nooit een perfect moment voor dat is, we waren helemaal alleen, niemand die ons kon horen, niemand die ons kon zien.

    Nooit zal dit moment terugkeren, het moment waarop ik het kan vertellen. Ik HAAT mezelf. Ja, dat klinkt depressief maar ik heb er gewoon spijt van dat ik het niet heb gezegd ><


    Only losers can act the way you do

    Er komt heus wel een andere moment waarop je het kan zeggen. ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Haha je moest eens weten hoe vaak ik die kans voorbij heb laten gaan...
    Er zijn teveel perfecte momenten om het tegen hem te zeggen maar ik durf het elke keer niet meer als het zo ver is :')
    en stiekem haat ik dat ook heel erg van mezelf


    dream, dare, fly!

    Dan zeg je het toch gewoon een andere keer? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ANNExROCKT schreef:
    Haha je moest eens weten hoe vaak ik die kans voorbij heb laten gaan...
    Er zijn teveel perfecte momenten om het tegen hem te zeggen maar ik durf het elke keer niet meer als het zo ver is :')
    en stiekem haat ik dat ook heel erg van mezelf


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kansen zijn er niet, die maak jezelf. Dus er komt echt nog wel een moment dat je het kan zeggen, als jij ervoor zorgt dat jullie gewoon alleen zijn. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.