• Ik meot hem helpen mailtjes te sturen naar de VS. hij wil daar een auto kopen ;x damn mijn pa is nogal into dingen kopen via het buitenland :$
    hij heeft vorige week een motor gekocht ofzo en die zou vanavond komen, maar door vertraging[voor de 2e maal] komt ie morgen pas. :3 en nu wil die een hele gave zilvere auto =]


    We can only learn to love by loving.

    hahah soms heeft mijn pa dat ook ;D


    Cowards die many times before their deaths.

    Bij mij houden ze het op koude kikkerland Nederland. Verder gaan ze niet x'D

    Maar echt coool van je vader :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Geld teveel? :3
    Ghaha, sorry, dat moest eruit.
    Maar dat zal wel een reden hebben dat hij dat uit het buitenland besteld zeker? :'D


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    Geld teveel? :3
    Ghaha, sorry, dat moest eruit.
    Maar dat zal wel een reden hebben dat hij dat uit het buitenland besteld zeker? :'D
    ik denk het wel ;x maar ik mag niets kopen nu dus ik vind hem lullig. en ja als hij hem daar koopt kost die auto 2 x zo weinig. en dan rijdt hij er 2 jaar hier in en verkoopt hij hem weer voor het aankoop bedrag, of meer =]


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    (...) ik denk het wel ;x maar ik mag niets kopen nu dus ik vind hem lullig. en ja als hij hem daar koopt kost die auto 2 x zo weinig. en dan rijdt hij er 2 jaar hier in en verkoopt hij hem weer voor het aankoop bedrag, of meer =]
    Slimme man, die vader van jou (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Ghehehe, hmm, okay dan ?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik moet dat ook altijd doen voor me pa -.-'