• Hooi (cat),
    Ik heb een paar ideeën voor een Jonas Brothers sttory maar ga er maar 1 uitwerken omdat ik niet genoeg tijd en zin heb om 4storie's te hebben. Dus willen jullie kiezen ? (;

    Story 1
    In best of the best moeten elke week 2groepen of mensen uit dezelfde categorie tegen elkaar strijden voor de 'The better than the others' beker. Zo hebben al hopen 'sterren' meegedaan zoals; Ryan Sheckler vs. Tony Hawk; Leona Lewis vs. Alicia Keys; Robert Pattinson vs. Zac Efron en nog vele andere. Deze week is het aan een groep en een zangeres. De Jonas Brothers mogen het opnemen tegen de kersverse nieuwe ster June Brookes die 1 maand geleden American Idols for children heeft gewonnen. Samen met haar drummer Brian en gitariste Stacy mag June proberen haar te bewijzen tegen de 3 hotste jongens van het moment. Benieuwd ? Kijk dan vanaf maandag 7 december naar The Best of The Best!

    Story 2
    Naomi werkt backstage bij Het Sportpaleis. Ze moet eigenlijk iedereen die daar werkt een beetje assisteren. Ze heeft al verschillende grote namen gezien maar nog nooit met ze kunnen praten. Wanneer de Jonas Brothers naar België komen krijgt ze de kans om met ze te praten. Er ontstaat een vriendschap, maar na 4 dagen moeten Kevin,Joe en Nick België al verlaten. Gaat de vriendschap verder of niet ?

    welke lijkt jullie het leukst (;
    x

    [ bericht aangepast op 5 dec 2009 - 18:00 ]


    The soul needs autumn.

    story 2 zou ik zeker willen lezen.
    het gekke is. zo'n soort verhaal eb ik me ook al zitten bedenken. haha raar zeg.


    Love is the movement <3

    Nummer 1 denk ik.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Story 2.
    wil je me waarschuwen als het eerste deel er is ?


    Just a simple "I love you" (:

    1
    Twee is onorgineel :')


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Chicago schreef:
    1
    Twee is onorgineel :')


    vind ik ook.


    Smiling but close to tears.